Sagaidot jauno mācību gadu, bērnu uzticības tālrunis sniedzis gandrīz 300 konsultācijas

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa akcijā «Atpakaļ uz skolu!» atbildēts uz 388 zvaniem, sniedzot 276 konsultācijas.

Kā informēja inspekcijā, akcija norisinājās no 28.augusta līdz 3.septembrim un tās laikā pedagogiem un vecākiem bija iespēja zvanīt Uzticības tālruņa 116111 konsultantiem un saņemt profesionālas konsultācijas un atbalstu par sev aktuāliem jautājumiem saistībā ar bērniem un jaunā mācību gada sākšanos.

Visbiežāk akcijas laikā zvanītāji interesējās par dažādiem bērnu tiesību jautājumiem saistībā ar izglītības un pirmsskolas izglītības iestādēm, par bērnu disciplinēšanas jautājumiem, kontakta veidošanu ar bērnu un savstarpējo problēmu risināšanu, kā arī par bērnu aprūpes jautājumiem, bērnu atstāšanu novārtā un nepiemērotas aprūpes gadījumiem. Nemainīgi pēc palīdzības vērsās arī bērni, kuri runāja par savām emocionālajām problēmām - bailēm, satraukumu par skolas sākšanos, iedraudzēšanos ar klasesbiedriem, bailēm par izsmiešanu u.c.

Uzticības tālrunis 116111 sniedz bezmaksas palīdzību bērniem visu diennakti, taču bieži arī vecākiem un pedagogiem rodas jautājumi par situācijām, kad viņi jūtas apjukuši un nezina, kā tālāk rīkoties.

Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem 116111 strādā visu diennakti un ir bez maksas, zvanot no jebkuras telefona līnijas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu