Trīs minūtes līdz reisam! Lidojums ar «AirBaltic» izvēršas murgā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Laikus ieplānotais lidojums uz Kazahstānas galvaspilsētu Astanu ar «AirBaltic» lidmašīnu izvērtās murgā un «skriešanas sacensībās», TVNET pastāstīja lasītāja. Rīta reiss uz Maskavu tika atcelts, tāpēc uz pieskaņoto lidojumu uz Astanu sieviete netika. It kā ar to būtu par maz, nokavēja arī otra lidmašīna. Aviokompānija «AirBaltic» paskaidroja, ka reisu atcēla lidmašīnas defekta dēļ. Tas arī viss. Ja ir vēl kādas pretenzijas, pasažiere var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

4. septembrī TVNET lasītāja ieradās lidostā «Rīga», lai 7.20 dotos uz Maskavu. Kad sešos no rīta viņa uzzināja, ka tehnisku iemeslu dēļ reiss ir atcelts, sieviete ļoti uztraucās, jo no Maskavas viņai bija jādodas uz Astanu. Pasažiere saprata, ka paspēt uz šo reisu viņai nav izredžu. Tā nu lidojumi tika pārplānoti – lidojums Rīga – Maskava uz 18.15, bet no Maskavas uz Astanu 22.20.

Sievieti pārņēma šausmas, kad viņa uzzināja arī reiss 18.15 no Rīgas kavēsies. «Iekāpšana sākās 19.30, izlidojām 20:00. Maskavā nolaidāmies 22:00. Sekoja «skriešanas sacensības».

Ceļotājai trīs minūšu laikā bija jāpaspēj uz lidmašīnu, kas no Maskavas izlidoja uz Astanu. Viņai nācās skriet, līdz sāka trūkt elpas. «Tikai pateicoties atsaucīgajam Maskavas lidostas personālam, pēdējā minūtē paspējām uz šo reisu. Nemaz nerunājot par to, ka zaudējām darba dienu Astanā un tika atceltas plānotās tikšanās.» Netika izmantota arī diennakts viesnīcā, par kuru bija samaksāts. Sieviete ar ceļabiedru Astanā ieradās nevis 4. septembra vakarā, bet 5. septembra rītā – neizgulējusies un nogurusi.

Aviokompānija «AirBaltic» sievietei paskaidroja, ka lidojums tika atcelts neparedzama ražotāja defekta dēļ. Nācās veikt papildu pārbaudes, bet cits gaisa kuģis nebija pieejams, tāpēc lidojums tika atcelts. Aviokompānija paskaidroja, ka, meklējot individuāli atbilstošu risinājumu, tika nodrošināts alternatīvs lidojums no Rīgas uz Maskavu. «AirBaltic» piemetina, ka saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu par patērētāju strīdu alternatīvu izšķiršanu un Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem pasažierei ir tiesības šā strīda izšķiršanā vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu