Piektdiena, 22. jūnijā Vārda dienas: Laimdots Laimiņš Ludmila
Komentāri
Autorizējies šeit:
Kristaps Rupeiks
21 septembrī, 14:09
Nu cik var. Ātrums nenogalina,nogalina tas,ka šoferi nedomā līdz un neskatās neko riņķī un vēl tas,ka daudzi iedomājas ka viņa 92. gada astrai ir 300zs un nu tik būs. Vajag normālus ceļus un ātruma limitus paaugstināt,kā visur citur normālā eiropā,bet nē,te tik jāsamazina,jo redz ātrums ir pie vainas,nevis ceļu stāvoklis un kārtīgi neapmācītas blīves starp sēdekli un stūri. Vari brukt kaut uz 160,ja seko līdz situācijai un zini sava auto stāvokli. Kā reiz teica ļoti gudrs un pieredzējis instruktors. Ir tikai 2 veidu sadursmes no kuras nevar izvairīties. Pretī braucošais ir aizmidzis vai aizlējis acis,jo tad situācija ir neprognozējama.
Igors Zujevs
21 septembrī, 14:09
Varam varam, tikai vajag pagaidīt kad vel kādi 10% iedzīvotaju izceļos uz ārzemēm un tad jau varēs bļaut ka fotoradari un netrafarētie auto mazina avāriju skaitu :) :)
Armands Griboniks
21 septembrī, 13:09
Ja tas ātrums ir būtiskākais avārijas iemesls, tad vajag noteikt tādu braukšanas ātrumu lai sadursmes gadījumā visi paliek dzīvi . Tad nevajadzēs jaunos šoferīšus labāk apmācīt ,nevajadzēs ceļus sakopt un arī ceļazīmes varēs likt mazāk. Galvenais lai ik pēc 200 metriem stāv ātruma mērīsanas ierīce (40 000 vērtībā). Kas to zin varbūt būs mums labāki rādītāji par vāciju kur autovadītāji uz 200 sitās retāk kā pie mums uz 90. Sliktākais ir tas ka reti kurš mēģina iedziļināties kāpēc tās avārijas vispār ir notikušas. Vienmēr ir vainīgs tikai ātrums ,kaut gan avārijas gadījumam kā likums ir stipri vairāk faktoru.
Nauris Kuprišs
21 septembrī, 13:09
Dala vainas jauznemas Latvijas valsts celiem.
© TVNET. Visas tiesības paturētas