Robežsardze atvainojas lidostas pasažieriem par gaidīšanu nesamērīgā rindā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Valsts robežsardze atvainojas Rīgas lidostas pasažieriem, kuri vakar tehnisku iemeslu dēļ bija spiesti gaidīt nesamērīgi garā rindā uz robežpārbaudi, informēja Valsts robežsardze.

Valsts robežsardze un lidostas administrācija veica visu iespējamo, lai radušos situāciju atrisinātu, kā arī turpina darbu, lai novērstu tehnisko problēmu iemeslus un šādu situāciju atkārtotu rašanos.

Valsts robežsardze atvainojas lidostas «Rīga» pasažieriem par sagādātajām neērtībām.

Jau ziņots, ka kopš 7.aprīļa Valsts

robežsardze sākusi visu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās zonas un Šveices Konfederācijas pilsoņu pastiprinātas robežpārbaudes un Šengenas zonas ārējās robežas.

Pastiprinātu robežpārbaužu ieviešana saistīta ar Eiropas Parlamenta martā apstiprinātajiem grozījumiem Šengenas Robežu kodeksā un to mērķis ir palielināt drošību Šengenas telpā un identificēt personas, kuras iespējams varētu radīt draudus sabiedriskajai kārtībai un iekšējai drošībai.

Kopš sistēmisko pārbaužu ieviešanas robežkontroles punktos pārbaudes ir veiktas teju 2,5 miljoniem Šengenas ārējo robežu šķērsojošo personu. Vidēji dienā robežsargi sistēmiskās pārbaudes veic 10 000 personām un dara visu iespējamo, lai robežpārbaudes procedūra notiktu maksimāli raiti un robežu šķērsojošām personām sagādātu pēc iespējas mazākas neērtības.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu