Restorānā bērnam pasniedzot brāķētas rotaļlietas

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Facebook

Kāda māmiņa ir sašutusi, ka Hesburger iegādājusies bērnu komplektus, kam pievienotā rotaļlieta izrādījusies bojāta. Pārdevējs apgalvojis, ka visas šīs rotaļlietas esot brāķi. Uzņēmuma attīstības direktore TVNET apgalvoja, ka līdz šim nav saņemtas sūdzības par šā brīža kampaņas rotaļlietām. Taču pagaidām šī prece tiks izņemta no sortimenta visos restorānos.

«Hesburger Latvija pirkām divus bērnu komplektus. Vienam mantā izvēlējāmies bumbiņu, bet otram jojo. Turpat attaisījām un redzējām, ka nav iespējams uztīt diegu, tas griežas riņķī, līdz ar to kā manta nefunkcionē. Piegāju pie kasiera, lai samaina.

Un tad viņš teica, ka jojo viņiem VISI IR BRĀĶI!

Tas ir normāli?» - ar savu nepatīkamo piedzīvojumu soctīklā Facebook dalās kāda māmiņa.

Komentējot šo situāciju, vairākas māmiņas gan centās dot padomu, kā pareizi uztīt diegu, un apgalvoja, ka dažām tas ir izdevies, tomēr šādā gadījumā ir mulsinošs pārdevēja komentārs.

Savukārt Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela TVNET apgalvoja: «Līdz šim neesam saņēmuši sūdzības par šā brīža kampaņas rotaļlietām, taču, ņemot vērā šo gadījumu, sazināsimies ar preču piegādātāju un

tikmēr šī prece tiks izņemta no sortimenta visos «Hesburger» restorānos.

Aicinām klienti sazināties ar mums personīgi, rakstot e-pastu uz informacija@hesburger.fi, lai veiktu pirkuma kompensāciju un uzzinātu, kurā restorānā šis gadījums ir noticis, kā arī atvainojamies par mūsu darbinieka nekompetento atbildi šajā situācijā.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu