Soctīklus apšalcis kāds tiešām prātam neaptverams aculiecinieka nofilmētais materiāls kādā trolejbusā, kas brauc pāri Vanšu tiltam. Proti, tā vadītāja, darba-braukšanas laikā vīlē nagus, neņemot vērā to, ka viņas vadītajā transportlīdzeklī ir pasažieri, par kuru dzīvību un drošību viņa ir atbildīga. Pasažieris šo situāciju darījis zināmu arī RS pārstāvjiem, kuri norādījuši, ka uz informāciju noteikti reaģēs un skaidros lietas apstākļus.
Trolejbusa vadītāja, braucot pie stūres, pucē nagus?
Dārgā @Rigassatiksme_ “situācijas ir dažādas un es tām neļauju ietekmēt savu ikdienu”bet šis ir vienkārši fenomenāli. @Valsts_policija pic.twitter.com/5uNB0FkHS0— Krišs Ēlerts (@krisselerts) October 23, 2017
«Rīgas satiksmes» pārstāvis Viktors Zaķis paskaidroja, ka sieviete jau ir identificēta. Viņa par vadītāju strādā desmit gadus un iepriekš nekādi pārkāpumi netika fiksēti. Tagad tiks sagaidīts paskaidrojums no vadītājas un tiks pieņemts lēmums par sodu.
Vienlaikus, ņemot vērā, ka vadītājai iepriekš nekādi pārkāpumi nav bijuši, sods nebūs pats drastiskākais. «Rīgas satiksme» arī izsaka pateicību pasažieriem, kuri ir vērīgi un ziņo par vadītāju iespējamajiem pārkāpumiem.
Jā, šodien uz Vanšu tilta ar 25. trolejbusu, kas no Kuldīgas ielas pieturas atiet plkst. 8:43— Krišs Ēlerts (@krisselerts) October 23, 2017
Man šķiet, ka pa sliedēm drīkst braukt tikai tad, ja netraucē tramvaja braukšanu. Tiesa, nezinu konkrēto situāciju.— Toms Lūsis (@LusisToms) October 23, 2017
Lasi par to jaunākajā “Ko Rīgas Satiksme tev nestāsta” numurā.— Toms Lūsis (@LusisToms) October 23, 2017
«Tas, vai konkrētajā gadījumā vadītāja saņems kādu sodu, ir atkarīgs no viņas līdzšinējās darba pieredzes, proti, vai viņai līdz šim bijuši kādi pārkāpumi, sodi vai sūdzības,» norādīja RS pārstāve Baiba Bartaševica.
Viņa gan atzina, ka šāda rīcība nekādā gadījumā nav pieļaujama un transportlīdzekļu vadītāji nav tiesīgi braukšanas laikā runāt pa telefonu, vīlēt nagus vai kā citādi novērst uzmanību no ceļa.
RS mēnesī saņem aptuveni 60 000 iedzīvotāju iesniegumu, kuri sadalās četros lielos blokos - ieteikumi, priekšlikumi, informatīvie jautājumi un sūdzības.