Jautājums: Vai Tu esi parakstījies par Satversmes grozījumiem, kas paredz, ka izglītība skolās būtu tikai latviešu valodā?


« iepriekšējais 1 2 3

  1. sunuks 2011. g. 12. jūnijā, 15:21

    latviesiem mazaka konkurence augstskolas. LAI NEMACAS .

  2. brrrr----- 2011. g. 12. jūnijā, 12:16

    Vai vispārīgi to vajadzētu spriedelēt----Kur ir kāda valsts,kura pasniedz skolas cita valodā-----kā macību priešmetu --jā---Man nav nekādu aizspriedumu ne pret valodu,ne krāsu----bet man ir ļoti žēl tos kuri izturās ļoti nekorekti pret valsts būtību----
    Jauki ,ka pastāv dažādas valstis un aizbraukt apskatīt to dažādību,bet kāpēc vajag iznīcināt,apspļaudīt,atņemt----Katram ir savs skaistums,iespējas----bet kāpēc patīk ciešanas un ļaunums---

  3. mmm 2011. g. 9. jūnijā, 23:11

    Gluži kā Lāčplēsī - meklējiet kangaru latviešu tautā... Jo kangari jau tautu ved aplokā kā avis pēdējos 20 gadus.

  4. Josifs V.S. 2011. g. 9. jūnijā, 22:23

    Ми провели отличную операцию по виявлению националистов в однои бившеи советскои республике.

  5. klau » Josifs V.S. 2011. g. 9. jūnijā, 22:58

    Iemācies, analfabēt, rakstīt un tad mēģini izteikties krieviski:)))! Provokātors, ko domājies:)))!

  6. Agris » Josifs V.S. 2011. g. 10. jūnijā, 16:10

    Operàcijas veic àrsti ! Latvieshu valodà un krievu valodà, nav lìdzìba shim vàrdam !

  7. i.ivars. 2011. g. 9. jūnijā, 22:22

    Kangariem un puskrieviem nav jāparakstās.

  8. 2011. g. 9. jūnijā, 22:01

    šeit ir latvija un jebkuram imigrantam, nepilsonim kas te dzīvo ir jāmācās valsts valoda bet ja kaut kas nepatīk tad ir cits atrisinājums BRAUCIET MĀJĀS! :) 50 gadus rusifikācija notika bet kad tagad latvija grib saglabāt savu kultūru vēl vismaz 300-400 gadus tad uz reiz sāk visi ņaudēt!!! kautkādai cieņai tak jābūt pret valsti kurā dzīvojat!! :) .............................................
    ...

  9. vecā vāvere » vaaverens 2011. g. 9. jūnijā, 23:00

    Tev komatus skolā neiemācīja likt? Latvietis:)))! Rakstīt nemāk, bet parakstīties - to gan!
    Jūs savā dzimtās valodas neprasmē esat nožēlojami, nacionālisti.

  10. lv 2011. g. 9. jūnijā, 21:52

    atrunas... Tam visam apakšā ir kas vairāk..

  11. atbilde Vito Vilkam » lv 2011. g. 9. jūnijā, 21:53

    .

  12. Fck_u » lv 2011. g. 9. jūnijā, 22:02

    'New world order' un brīvmūrnieki (masoni), jā, jā!
    Vai vēl labāk tev kā cīnītājam pret visu nacionālo, apkašā noteikti saskatāmi ebreji, ne?!

  13. lv 2011. g. 9. jūnijā, 20:55

    Pavērojot šito no malas dažkārt gribas nacionālismam uzspļaut.. Daudzi te veļ mēslus un nacionālistiskus/populistiskus saukļus pār lūpām kā tādi sektanti... Šķiet vienīgais šī pasākuma mērķis ir naida kurināāana un nekas vairāk.

  14. Fck_u » lv 2011. g. 9. jūnijā, 21:42

    Ar sektu tiešām var salīdzināt, bet, protams, ne no tā aspekta kā tu vēlies redzēt.
    Nacionālismu uztverot, kā mūžīgo ļaunumu un jaucot visu nacionālo ar gālējo radikālismu un Nacistisko Vāciju. Un kosmpolītisms pēkšņi kļuvis par mērķi, tad kāpēc uz to neejam, jājautā?! Varbūt tāpēc, ka bardaks galvā, un pats īsti nesaproti par ko vispār iet runa.
    Nacionālisms dzima pie franču revolūcijas kā opozīcija imperiālismam, feodālismam un koloniālismam, bet te jau daži ar to II pasaules kara rēgu saspiedušies, tāpēc nespēj vairs uztvert šo jēdzienu objektīvi.
    Arī Latvija kā valsts un latviešu kā nācijas kultūra dzima izteikti nacionālā ideoloģijā kā nacionāla valsts, bet ko tur vairs... Varbūt laiks to likvidēt kā visa ļaunuma sakni un atgriezties impērijā kā tās kolonija, ne?!

  15. Vito Vilks » lv 2011. g. 9. jūnijā, 21:50

    Valsts valodas mācīšana valsts skolā nekādā veidā nevar būt un arī nav naida kurināšana..

  16. huu 2011. g. 9. jūnijā, 20:40

    Kad sunim nav ko darīt, tas laiza olas..

  17. Anna 2011. g. 9. jūnijā, 20:13

    Eiropas valstīs mostas tautu nacionāla pašapziņa, bet mēs jau vienmēr ejam astē. Nezinu nevienu valsti (izņemot postsociālisma), kurās valsts apmaksātu minoritāšu valodās skolas. Mums jau ar i tāds dīvains konglomerāts-krievvalodīgie. Jauna nācija vai? Izraēla ir daudz krievvalodīgo, bet valsts vaoda tikai ivrits. Mūsu krievvalodīgo nevēlešanos runāt valsts valodā jāuzskata par nercieņu pret valsti

  18. tikko nobalsoju PAR 2011. g. 9. jūnijā, 20:07

    latviešu valodu Latvijas skolās.
    No visas sirds uzskatu, ka esmu darījusi labu krievvalodīgo ģimeņu bērniem. Ja vecāki nejēdz sūtīt uz latviešu skolu, tad piespiedīsim! Pati nesen pabeidzu latviešu skolu, man klasē bija daudz bērni no krievvalodīgām ģimenēm. Man par viņiem prieks! Prieks, ka viņi spēj konkurēt darba tirgū un celt, nevis graut mūsu valsts ekonomiku. (Pašai ir nācies atteikt darbu cilvēkiem, jo viņi nespēj runāt latviski ne pat mazliet) Prieks, ka mani bijušie klasesbiedri ir spējīgi lasīt arī latviešu medijus un nedzīvo savā iedomātajā pasaulītē ar krievu TV kanāliem utt. ESMU DARĪJUSI LABU!

  19. Ierēcos 2011. g. 9. jūnijā, 20:04

    Tie krievi,kuri grib kaut ko dzīvē sasniegt,tie labi zina trīs valodas:krievu,angļu un latviešu.
    Savukārt tie,kuri stutēs socnodaļu sienas vai rakņāsies miskastēs,tiem nekādi likumi nepiespiedīs mācīties ne krieviski,ne latviski.
    =
    Kāpēc latviešiem jāmēgina padarīt konkurētspējīgāki krievu lumpeņi,vai latviešiem savējo par maz.
    =
    Tā parakstīšanās ir tikai vienas partijas VL propoganda un negatīva rezultāta gadījumā vajag likt,lai paši sedz izdevumus.

  20. kl » Ierēcos 2011. g. 9. jūnijā, 20:09

    Tieši tā! es negribu ar savu nodokļu naudu neko stutēt, lai mācās un, lai iet atrast darbu ! :)

  21. Fck_u 2011. g. 9. jūnijā, 19:50

    Nu nezinu, nezinu. Man jau tavs termins - multinacionāls liekas absurds, no kosmopolitisma sērijas. Multikulturālismsarī kā modelis būtībā nav dzīvotspējīgs un izgāzies, jo, redzam, ka valstis, kas sevi sauc par multikulturālām patiesībā, ir pietiekami nacionālas un nevalda tajās nekāda ento valstu kultūrtelpas imitācija, tik un tā viņus veido nacionālā pašapziņa un nācijas identitāte.
    Tik mēs te salasamies sviestainu padomju gadu propogandu, un ticam vēl pasakām par vispasaules prolitariātu.

  22. Sirdsapziņa 2011. g. 9. jūnijā, 19:40

    Spēcīgi agitētais Nacionālisms mūsu tautai un Latvijai kopumā ir liela nelaime.. Cik vēsture rāda - nacionālisms ne pie kā nevienā laikā nav novedis, kā tikai pie šķelšanās un asinsizliešanām... Nacionālisms ir ļoti viltīga lieta, kas balancē starp nacionālās kultūras un genocīda, rasisma pusēm, bieži vien pietiek gaiši redzošiem cilvēkiem uzspiest uz vienu vai otru nozīmi, kā izveidojas viens vai otrs nacionālisma raksturojamais modelis, un ar tā modeļa uzsvara palīdzību var darīt briesmu lietas izmantojot pretējā modeļa platformu kā instrumentu.. Teiksim nacisti izmantoja genocīdu kā instrumentu, nacionālisti izmanto kultūras aizstāvniecības intereses, tai skaitā valoda.. bet rezultāts ir tas pats skaldi kūdi valdi jeb ienīsti tos, kas ir savādāki, kaut arī dzīvo līdzās... Jebkurā gadijumā ja valsts jebkādu vēsturisku iemeslu dēļ ir kļuvusi vairak vai mazāk multi nacionāla, tad ir jārīkojas adekvāti, ja rūp kultūra, tad sargi viņu, padari spēcīgāku, tādu kas integrēs inācēja kultūru... necis caur necieņas un agresijas metodēm, bet kultūras metodēm... neielaid to kultūru, kas pavārdzina un izšķidrina kultūru - massu rietumu kultūra.... slavē savu sentēvu tradīcijas un aktīvi iesaisti tanīs tos kuri nākuši no tam ārējām kultūrām , kurus tu vēlies integrēt.. iesaisti viņus, parādi viņiem savas kultūras skaistumu un spēku.. Ja tāda nav tad ko mēs varam piedāvāt... mums pat nav dzīves apstākļu kuros mēs varam būt laimīgi... nerunājot par to, ka varam domāt par kultūras uzplaukumu... visas problēmas ir savstarpēji saistītas, un tikmēr kamēr nebūs Valstij vesela galva un sirds, tikmēr arī būs šī pelēkā laika spiedošā vide sabiedrībā, kas neļaus dzīvot saticībā ... Ja ieteikt ar ko sākt, tad ir viennozīmīga atbilde.. sākt ar savas sirdsapziņas izkopšanu un dominanci pār Ego tieksmēm un maldinājumiem. Visu Labu!

  23. pārdomas no laukiem 2011. g. 9. jūnijā, 19:18

    nekad neaizmirsīšu TB UN LNNK partiju zemisko rīcību pilsonības iegūšanai 1990 tajos gados, kad manai mammītei, kurai bija 81 gads, un vergoja Latvijā no 1944 gada, (dzimusi 1929 g. pārc. uz Latviju kā palīgstrādniece no Polijas), un pilsonību iedeva- tad atņēma, jo lūk baznīcas grāmatā nebija ieraksta ka ir pilsone, bet tā kā mammīte ļoti sapņoja par pilsonību, tad mēs meitas 2000 gadā organizējām visu eksāmenu kārtošanai, lai komisija piebrauc mājās, jo nevar mammīte uzkāpt pa kāpnēm pie Pilson. komis. Saldus pilsētā , paldies komis. vad. kuri atbrauca un eksaminēja, nemūžam neaizmīrsīšu šo pazemojošo situāciju un jautājumus, kā mammīte 81 gada vecumā mācījās par Saemu, par Satversmi un t.t. Un cik tādu cienījamu vecu cilvēku dzīvo un pārdzīvo pazemojumu par SAPNI IEGŪT PILSONĪBU.Varbūt lai TB UN LNNK padomā kādā purvā un nabadzībā ,ikopā ar Latv. ceļu ir ieveduši mūsu mazo Latviju,

  24. nepiekrītu 2011. g. 9. jūnijā, 19:05

    Un netaisos to darīt, jo arī krievvalodīgie cittautieši maksā šai valstij nodokļus, un mums nav vajadzīgi neizglītoti jaunieši,Tas jau ir populisms, lai labāk jaunie LNNK painteresējas kā izdzīvo vecie cilvēki un bērni alkohol. ģimenēs??vēlams būtu cīnīties par sociāliem jautājumiem šai izzagtajā valstī.Vai arī taisīt referend. par KNAB aktīvu darbību korupcijas apkarošanā...

  25. Fck_u » nepiekrītu 2011. g. 9. jūnijā, 19:09

    Un? Arī es maksāju nodokļus, bet man sajauktas septiņas tautības, bet tādas skolas nav, viss uz paša pleciem, ko nu?!
    Pēc matu krāsas, deguna formas, u.t.t., vēl padali bērnus, tā būs papildus artava nacionālajā bardakā, ko tādi kā tu mākslīgi uztur.

  26. tieši tā !! » nepiekrītu 2011. g. 9. jūnijā, 19:32

    Latvijā nav vajadzīgi neizglītoti jaunieši, kas jebkurā saskarsmē ar jebkuru cilvēku lieto valodu, kas ir svešvaloda!!!
    Tas nav normāli, ka tie, kas dzimuši Latvijā kā prioritāro valodu izvēlas citu, nevis valsts !!!

  27. Dace Rigaboer » nepiekrītu 2011. g. 9. jūnijā, 20:00

    bet tu piekriiti tam,ka krievu turists visur citur pasaulee,tomer neuzrunaa kau tvai paardeveeju krieviski..
    vai piekriiti,ka vienotaa valstii ir lielaakas iespeejas tautai buut specigaakai..
    vai piekriiti,tam ka krievu valoda ir vajadziga tikai krieviem,bet plashajaa pasaulee,tomeer shai valodai nav jeegas.
    tu nepiekriiti,jo esi pakrituse-is.
    iet runa par valsts valodu,nevis kauneeshanos no savas valodas
    ja musulmanis pieprasa valkaat parandzu eiropaa....tad tu piekriiti...

  28. nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 18:43

    Ar nacionālismu vien, tauta nebūs ieguvēja nekādā gadījumā, saprotiet to reiz par visām reizēm. Tikai ar labu izglītību, kultūru, attīstītu intelektu šeit kaut kas var mainīties.
    Kaut vai viens piemērs, paskatieties uz mūsdienu jauniešiem, kas sasūkušies ar pol.partiju diktēto nacionālismu - šiem jauniešiem ir totālas atpalicības pazīmes, nespēja atgumentēt, izteikt savu viedokli, jo visam pamatojums ir - krievi ir šeit, viņi visu dara slikti, mēs latvieši nabadziņi, okupācija bla bla bla.... cmon es to vairs nevar uizturēt.
    Un šāda paaudze te tiek audzināta visai aktīvi - uz nacinālā naida bāzes. un pretēji aug otra vēl degradētāka kopiena - uz krievu šovinisma bāzes. Ja kāds domā, ka valsts karojot sevī iekšā kādreiz tiks pie taisnības jūs dikti maldāties, valsts izkūpēs liesmās, tas arī viss.

  29. Fck_u » nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 19:02

    Tieši pretēji, romantiskais nacionālisms ir vienīgās zāles šim bardakam.
    Tā varat mūžīgi karot savā starpā, kurš priviliģetāks, kurš apdalīts, bet uz vienu nāciju un identitāti neejam, nu tad arī nebrīnamies ar problēmām, kuras pārsteidz ik uz soļa, ja nav valsts, bet iebraucamā sēta, kurā imitējam demokrātīju, bet faktiski, sēž un sargā katra savu alu aborigēnu ciltis gan vieni, gan otri - gan krievi, gan latvieši.
    Katrā ziņā skaidrs, nav vērts te skaidrot, kādu ietekmi uz mentalitāti atstāj šis nacionālais bardaks (nacionālitāte - valsts piederība/pilsonība).
    Nekad šeit nekļūs ciešamāka dzīve, ja turpināsim sabiedrību dalīt tautības, nevis piederībā valstij, negribat iet pretīm, nu neejat, karojat mūžīgi. Man tik skumji tos tūkstošus jaukteņu un cittautiešu, kur grib redzēt vienu nāciju ar kopēju identitāti, tā vietā iegūstam pusfabrikātu, kur savas etniskie dalījumi un mākslīga šī robežas uzturēšana, ir svarīgāka par valsts un nācijas interesēm uz normālu savstrapēju dzīvi neatkarīgi no etniskās izcelmes.

  30. ... » nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 19:23

    Fck_u - tev puse teksta ļoti nesakarīga. Par kādiem jaukteņiem tu runā? Pieļauju, ka tie jaukteņi, par kurie'm tu runā - vairs neuzskata sevi par jaukteņiem, jo ir pilnīgi atsacījušies no latvietības. man personīgi ir sejā pateikts - labāk esmu krievs, nekā latvietis, tas nekas ka jauktā ģimene. Tā ka daudzi latvietību neuzskata par neko tādu dižu, kādu iespējams te daži grib izcelt.
    Kas tad ir romantiskais nacionālisms... latviešu kultūras plaģiātims... īstākais veids kā aizmālēt acis domājošiem cilvēkiem!

  31. Fck_u » nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 19:26

    Nācija (no lat. natio cilts, tauta) ir vēsturiski radusies cilvēku kopa.

    Nācijai ir raksturīga vienota politiskā, ekonomiskā sabiedrības struktūra. Tās locekļiem piemīt kopības un solidaritātes izjūta. Nācija ir nākamā tautas attīstības pakāpe, kad tā sasniedzot noteiktas organizētības, vienotības pakāpi, spēj izveidot savu valsti. Bez savas valsts tautu nevar uzskatīt par nāciju.

    Ļoti svarīga loma solidarizācijas un vienotības panākšanai ir valodai, vēsturiskajai apziņai, kultūrai, noteiktai dzīves teritorijai. Arī vienota reliģija var būt spēcīgs nācijas attīstības dzinējs. Nācijai tapšanas stadijā ļoti liela loma ir bijusi valodniekiem, etnogrāfiem, literātiem. Nācijas idejai ir ļoti svarīga loma nacionālisma ideoloģijā.

    http://lv.wikipedia.org/wiki/N%C4%81cija

  32. Fck_u » nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 19:32

    To es saprotu ar vārsu nācija, identitēte.
    Un līdz ar to top skaidrs, ka šajā caurbraucamajā sētā un bardakā, tas šķiet ir neispējami.
    Bet citam jau bardaks tuvāks sirdij.
    Kas attiecas uz romantisko nacionālismu, tad pateicoties tam, tika definētas cilvēktiesības, ieviest metriskā sistāma, vispārējā izglītība, vispārējā veselības aprūpe, un citas sociālie institūti.
    Bet etnokrātijā to visu varam tikai imitēt, ja etniskās ambīcijas ir svarīgākas, un sabiedrībā strikti novilktas robežas starp to veidojošajām iedzīvotāju grupām.

  33. Dace Rigaboer » nacionāl puikām un meitām 2011. g. 9. jūnijā, 19:52

    redz nacionaalais naids nebuutu,ja pashi krievi,Latvijaa nebuutu tik lieli NACIONALISTI,bet mazais letinsh tik paplaata rokas..-vai pie visa vainiigs ir latvieshu nacionaalais jautaajums Latvijaa!!!!
    un jaasaak ir aarsteet CELONIS nevis SEKAS.

  34. FlyOnTheSky 2011. g. 9. jūnijā, 17:28

    Esmu pret krievu šovinismu, bet tikpat labi arī pret latviešu nacionālismu.
    Lieta tāda, ka jo vairāk cilvēkam spiedīsi kaut ko darīt, jo vairāk viņš tam pretosies, izrādīs protestu.
    Gudri ir nevis spiest kaut ko darīt, bet gan motivēt. Radīt tādu situāciju, lai zināt latviešu valodu būtu izdevīgāk nekā nezināt. Un nevis pēc pātagas, bet gan pēc burkāna principa jāstrādā valdībai šajā virzienā. Piedodiet, aizmirsu pieminēt - gudrai valdībai. =)
    Nezinu, kā varētu efektīvi risnāt šo problēmu tagad, ja būtu agrāk domājuši un visiem Latvijas iedzīvotājiem iedevuši pilsonību, tad tagad visi prastu valsts valodu un nekādas nesaskaņas starp latviešiem un krieviem nenotiktu. BET! Tas taču nav izdevīgi politikāņiem, jo tad mēs visi būtu vienoti un varētu kopīgiem spēkiem kultivēt savu labklājību. Skaldi un valdi! Žēl, ka vairākums cilvēku šīs lietas neizprot.. bet dzīvo aiz kaut kāda nacionālistiska, šovinistiska, baiļu un naida plīvura. Jāsaka, ka brīnos, kādēļ tik ļoti propogandētā kultūras valstī šī pati kultūra nepilda savu galveno funkciju - likt cilvēkam domāt. Pie mums kultūra ir tikai kā izklaide. =) Visiem novēlu atrast sevī mieru, harmoniju un prieku.

  35. ... » FlyOnTheSky 2011. g. 9. jūnijā, 17:54

    piekrītu katram Tavam vārdam, un vēlētos dzīvē iepazīties. tik prātīgu cilvēku mums ir maz :)

  36. Agris Samulévics » FlyOnTheSky 2011. g. 9. jūnijā, 17:58

    Tas nav pràtìgums ! Es esmu savàs màjàs, un manas màjas ir mana pils, kurà es runàju LATVIESU valodà. Es esmu facebook.

  37. Krievu puika » FlyOnTheSky 2011. g. 9. jūnijā, 18:28

    +1 Piekrītu katram vārdam. Es esmu krievs un latviski runāt mani motivēja griba ar latviešiem draudzēties un izsisties dzīvē, izveidot karjeru, vēlāk - savu biznesu. Pateicoties latviešu valodas zināšanām viss ir piepildījies.
    Latvieši, ja jūs gribat runāt par integrāciju un labākas sabiedrības veidošanu - kāpēc jūs negribat izveidot dialogu ar krieviem? Es esmu 100% pārliecināts, ka ja veidot pozitīvu, saliedētu sabiedrību visi krievi tāpat gribēs tai pievienoties un runāt latviski. Arī bez piespiezšanas un vardarbības. Piektdienas visi iet uz to kafejnīcu, kur ir labāka atmosfēra nevis uz to, uz kuru kāds liek iet.

    Mēs neesam okupanti, nedz esam valsts ienaidnieki, negribam arī pievienot Latviju Krievijai - to saka tie, kas grib iegūt jūsu balsis vēlēšanās.

    Nopietni, izveidojiet paši savu priekšstatu par Latvijas krieviem - aprunājieties ar kādu no mums.
    Redzēsiet, ka mēs mīlam Latviju un labprāt pievienosimies latviskai sabiedrībai.
    Peace

  38. zanic » FlyOnTheSky 2011. g. 9. jūnijā, 18:35

    Nu neej parakstīties. Tikai vēlāk lūdzu nešķendēties par otru valsts valodu-krievu!

  39. Agris Samulévics 2011. g. 9. jūnijā, 16:46

    Es parakstijos, jo uzskatu to par savu pienàkumu. Es nevèlos no saviem nodokliem maksàt par nelatviskàm skolàm. Esmu par LATVISKU LATVIJU.

  40. andrejs » Agris Samulévics 2011. g. 9. jūnijā, 17:13

    Nu jā, krievi taču nodokļus nemaksā. Un vispār nav cilvēki.

  41. Dace Rigaboer » Agris Samulévics 2011. g. 9. jūnijā, 17:24

    andrejs
    kaads sakars nodokliii,ja nav cienja pret ETNISKO CILVEEKU VINJA PASHA ETNISKAJAAS MAAJAAS!!!
    tikai Latvijaa ir shis mulkiigais uzskats par to ka krievs ir abizhotais,bet ko lai saka latvietis,ja vinjam jaarunaa krieviski,neskatoties vai tas krievs ir okupants,vai vienkaarshi principaals savaa patriotismaa pret krieviju.
    VALSTII NEVAR BUUT OTRA VALSTS!!!

  42. es » Agris Samulévics 2011. g. 9. jūnijā, 17:56

    ES NERUNÀJU KURSH TE IR CILVÈKS UN KURSH NECILVÈKS. KÀPÈC MAN, IR JÀUZTUR SVESHAS VALODAS SKOLAS ?????????

  43. andris » Agris Samulévics 2011. g. 9. jūnijā, 17:56

    "Arprāts, šitie visi tekstiņi no latviešu mutes, man liek aizdomāties, kāds tizlums, seklums un domāšanas trūkums latviešos valda.. AK JEL!
    Lai veicas visiem!

  44. vid.pirksts 2011. g. 9. jūnijā, 15:49

    es arī sabriedu parakstīties, jo šī taču tika reklamēta kā pēdējā parakstīšanās diena... BET nācās smagi vilties, jo plkst. 13.00 viss jau "aizklapēts" ciet.................... nu kārtīgi tā teikt ietaisīja man sirdī............ labi, ka visiem "diena" nenozīmē līdz 13.00... :(

« iepriekšējais 1 2 3

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi



Rakstu grupas

Sadarbības partneri

  • Politika.lv
  • LETA

Horoskopi