Novadu valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centros visvairāk konsultāciju sniegts par VID jautājumiem

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Novadu nozīmes Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) visvairāk konsultāciju tiek sniegtas saistībā ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) darbības jautājumiem, liecina Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas apkopotā informācija.

Laika posmā no no 2015.gada septembra līdz šī gada oktobrim novadu nozīmes VPVKAC ir sniegtas 2793 konsultācijas par jautājumiem, kas skar VID darbību. Otrais lielākais skaits ir konsultācijām par Lauku atbalsta dienesta darbību - 894 konsultācijas. Kopumā 715 konsultācijas sniegtas par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras jautājumiem, savukārt reģistrēti ir 20 599 pakalpojumu pieteikumi šai iestādei. Par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes jautājumiem sniegtas 469 konsultācijas, bet par pašvaldības darbības jautājumiem - 394 konsultācijas.

Mazāks konsultāciju skaits bijis par Valsts zemes dienesta darbības jautājumiem - 60 - un par Valsts darba inspekcijas pārziņā esošiem jautājumiem - četras konsultācijas.

Kopumā novadu nozīmes VPVKAC šajā laika posmā ir reģistrēti 30 346 pakalpojumi un 6955 konsultācijas. Vidēji mēnesī VPVKAC tīklā kopumā reģistrēti 2126 pakalpojumi un 632 konsultācijas.

Līdz šī gada 1.oktobrim valsts teritorijā bija izveidoti 56 novadu nozīmes un trīs reģionālās nozīmes VPVKAC.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu