Hipotēku banka vēlas uzvārīties. Ko darīt?

Īsumā
  • Speciālists kredītņēmēju aizsardzības jomā Atvars Aniņš konsultē
  • parādu atmaksas situācijās


« iepriekšējais 1 2 3

  1. Jevgen versis1305@inbox.lv 2010. g. 22. jūnijā, 20:34

    Tiešām patika komentārs: vsipārējai izglītībai.
    Mans komentārs: būdams kredītņēmējs kuram ši pati b šodien taisās palielinat fiksēto likmi no 2.4+eiribor uz 5.3+eiribor, it kā ar manīm vienojoties, tā nav vienošanās - ja tu atnāc uz banku un uz galda jau stāv līgums 3 ekspl. sagatavots par augstāk minēto likmi. Uz jautājumiem par likmes pieauguma iemesliem - dzirdētas neskaidras atrunas un izmantotas primitīvās izskaidrošanas metodes. (ar tādām metodēm b līdzinās mazām kredītfirmām kur nodīra visu ko vien iespējams, tas saucās "paklupušā, nobradāšana"). Pārēķiniet par cik Jums katram pieaugs kredītmaksājums palielinot likmi par 2.9 pr.!!! It īpšai kam ir lielas summas.
    Nezinu kā ir citās b, bet šāds punkts "par fiksētas likmes pārskati 3 gados" ir tikai šai b, zinu 100 punkti ka DeinBe tāda nav. Tā tad šeit jau var redzēt, kā kura banka strādā un cik tālredzīgi plāno savu kredītu izsniegšanu (kaut procentu likmes visās bankās ir tuvu vienādas, izskatās ka šī b vairs pie šadām likmēm nevar pastāvēt bet citas var, vai nav interesants fakts?). Patiesībā jebkurš kredītņēmējs ir katras bankas darījuma dalībnieks(klients) kas gūstot labumu no paņemtā kredīta, palīdz gūst peļņu arī bankai, kas arī ir, bankas galvenais uzdevums. Pagaidām dažām bankām trūkst lojalitātes un sapratnes pret saviem klientiem, viņām trūkst pacietības un laika lai ar katru te ņemties, tāpēc pagaidām pēc principa "paklupi-nobradāsim" jo reāli tām nav nekādas vēlmes iedziļināties klienta problēmās un valda uzskats ka katram ar savām problēmām jātiek galā pašam, tikai b nevar piemirst ka viņā šeit arī ir līdzatbildīga. Man kā ne juristam - atvara iesniegums šķiet ļoti pievilcīgs, jo šeit ir svarīga būtību un nav jāpievērš uzmanība teksta kļūdām. Lasot komentārus izskatās ka šeit leilāko ties piedalās b strādājošie, jo ir tāču skaidrs ka nevienam nav patīkami ka tos apkauno (kaut paši jau uz to uzprasās) Labprāt saņemtu komentārus atsauces no cilvēkiem kuri ir šiš pašas problēmas priekšā, arī es gatavs padalīties informācijā ja kādam ir vēlme.

  2. nātre 2010. g. 4. jūnijā, 12:00

    jā, šmucīgi. Vismaz šo starpību no vecās likme uz jauno, kas arī jāsamksā kredītņēmējam vienā maksājumā, varēja sadalīt uz vairākiem maksājumiem. (tie, kam šāda pat situācija - zinās par, ko runāju).

  3. plakanais 2010. g. 4. jūnijā, 11:10

    Izcept!

  4. taicis 2010. g. 4. jūnijā, 09:05

    Atbilde uz virsrakstu - pa vienam aplasīt, kā noklīdušus suņus no bara. Melnajā tirgū ir iegādājami snaipertipa bliežamie.

  5. karote 2010. g. 3. jūnijā, 22:42

    par ko cepiens? agrāk likmes bija zemas, bet euribor augsts, tagad visur ir tieši pretēji - likmes augšā un bori lejā, gala summa nemainās vai mainās nedaudz.. vismaz man tā ir un dzīvoju mierā

  6. xx 2010. g. 3. jūnijā, 19:53

    Juristiņš nu gan ieskrējies :)
    Pieredzes kā spaiņu, tikai latviski nemāk runāt.
    1) Runa neiet - runa ir.
    2) Nevis "man 2 gadus atpakaļ", bet "pirms diviem gadiem"

    Varētu turpināt vēl, tikai slinkums :)
    Nerodas uzticība šādiem puslokalecējiem.
    Nenopietns kadrs.

  7. Uguns 2010. g. 3. jūnijā, 19:16

    Ņemot vērā to, ka no 2007. gada augusta Latvijā nenotiek ugunsdrošības kontrole ēku būvniecībā, tad Latvijas ugunsdzēsības asociācija piedāvā novērtēt jaunuzcelto ēku atbilstību Latvijas ugusdrošības būvnormatīviem. Ja Jums šķiet, ka Jūs pārmaksājat par savu dzīvokli vai māju ,tad viens no būtiskākajiem iemesliem, kā samazināt šo maksu, ir pierādīt šīs ēkas ugunsnedrošību!

  8. U02 2010. g. 3. jūnijā, 17:26

    Pirms ar kādu banku ielaisties nopietnās darīšanās, un it īpaši, paņemt kredītu, jānovērtē taču banka. Nekad neesmu bijis LHZB nopietns klients, jo, jau ieejot kādā no viņu filiālēm un mazliet iepazīstoties ar dažādiem cenrāžiem, likmēm un nosacījumiem, ir acīm redzams, ka labāk turēties tālāk.

  9. letiņš 2010. g. 3. jūnijā, 17:20

    Kamēr neiztrenkās visus vecos vadošos ākstus no valsts iestādēm arī bankām tikmēr nekas nemainīsies, nav nekādas jēgas nomest atbildīgos ministrus ja ierēdņi turpina strādāt neklausot rīkojumus vai arī tikai formāli izdara savu darbu un pat iespējams atskaitās neformāliem saimniekiem .

  10. tad tiešām ir.... 2010. g. 3. jūnijā, 16:24

    Vislielākie nelieši dzīvo..... un strādā......., vai tādi secinājumi??? Ja tā, tad tiešām ir strupceļš!!!

  11. Hipotēku bankas uzruna 2010. g. 3. jūnijā, 15:45

    Uzticīgie bankas klienti, īpaši tie, kas gados vecāki, Jūs dzīves rūdītie, padomju okupācijas režiīmu pārdzīvojušie, gan jau arī šo prettautisko pārdzīvosiet! Tāpat pie okupācijas varas,Jums piespiedu brīvprātīgi bija bez maksas jāstrādā "PAR TO PUISI" ( za togo parņa), tad viss jaunais ir labi aizmirsts vecais, tikai tagad šim puisim ir vārds VALDIS BIRKAVS. .....:))))))))))))))

  12. Džonatans Svifts 2010. g. 3. jūnijā, 14:55

    nu klerkiemjau nav "galva jāliek ķīlā" kā uzņēmējiem,kas atbild ar visu - reputāciju,savu ģimeni,mantu utt. - hipotēku bankās,šķiet,prioritāte ir meklēt 1000 ieganstus kā neatbalstīt nevis kā atbalstīt un nākt pretī.........

  13. Murgs! 2010. g. 3. jūnijā, 14:51

    skaidrs,ka te spieto visādi banku klerki,kas DEMAGOĢISKI un MURGAINI proponē bankas intereses!!! Un skaidrs,ka būtu tikai godīgi,ja arī "mūsu valsts" banka uzņemtos līdzatbildību un korektu attieksmi,nevis nodarbotos(klerku personā) ar šantāžu un idiotismu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. jurists atvars.anins@inbox.lv 2010. g. 3. jūnijā, 14:29

    un bankai ne tikai vajadzēja paskaidrot bet arī uzrādīt dokumentus, lai tas paskaidrojums būtu pēc iespējas ticamāks

    nevis tāds kā tagad bija "baltiem diegiem....."

  15. kiki 2010. g. 3. jūnijā, 14:24

    veselas 30 tiesas sēdes:))) ak, kungs, tas tik ir jurists, piecus vārdus sakarīgi nevar pateikt.

  16. jurists atvars.anins@inbox.lv 2010. g. 3. jūnijā, 14:17

    Jā.. tas ka bankas nepaskaidroja kas sadārdzinājies, tas ir slikti.
    Tur tev taisnība.

    PAR KO TAD TĀLĀK IET RUNA?ka man 2 gadus atpakaļ nebija pietiekama pieredze ? ka esmu teicis to ko šodien vairs neteiktu? šeit es varētu piemēram pēc līdzīgas konstrukcijas norādīt, ka iespējams 20 gadus atpakaļ Tu biksēs vēl taisiji :) nu visi taisīja :) bet ko tas pasaka pat Tevi :) neko

    protams ir bezjēdzīgi censties līguma punktu izslēgt no līguma, kurā bankai ir tiesības vienojoties ar klientu manīt likmes fiksēto daļu.

    parādiet objektīvās izmaiņas, un vienojamies par cik pieaug maksājums.

    pats atzīst
    "runajot par manu izglitibu tiesam 1 septembri uzsaksu 3 kursu. man prakse ir pietiekami liela ap 30 tiesas sedem un ari stradaju pie advokata."

    varēji jau pierakstīt kurš gads ja nemaldos 2008.g. :) neesmu no tiem, kas sēž rokas kabatās salicis. 2 gadi ir pietiekami nopietns laiks labām pārmiņām un arī izaugsmei

  17. vsipārējai izglītībai 2010. g. 3. jūnijā, 14:12

    Banka nodarbojas ar
    komercdarbību, kuras mērķis ir peļņas gūšana, tai pirms attiecīgā darījuma noslēgšanas
    ir jāizvērtē savas patērētājam piedāvātās procentu likmes ekonomiskais pamats. Līdz
    ar to, ja Banka izmanto fiksēto procentu likmi, kura pēc savas būtības parasti ir saistīta
    ar augstāku riska pakāpi, tad tas prasa no Bankas rūpīgu un precīzu piesaistīto līdzekļu
    plānošanu un tādejādi arī vairumā gadījumu par šādas likmes iekļaušanu noslēgtajā
    līgumā maksājami lielāki procenti, tādejādi Bankai ir arī jārēķinās ar šādas procentu
    likmes ekonomisko ietekmi termiņā, uz kādu ir noslēgts attiecīgais līgums, vai
    termiņu, līdz kuram Banka atbilstoši patērētāju tiesību aizsardzību reglamentējošo
    normatīvo aktu prasībām atbilstoši attiecīgajam līgumam ir tiesīga piedāvāt
    patērētājam vienoties par procentu likmes izmaiņām. Savukārt gadījumā, ja Banka
    nevar paredzēt visus riskus, t.sk., riskus, kas varētu būt saistīti ar ekonomiskās
    situācijas pasliktināšanos un savas peļņas saglabāšanu atbilstošā termiņā, tai, lai
    piesaistītu kredīta līdzekļus un nodrošinātu ekonomisko stabilitāti, ir jārīkojas ar
    komersantam raksturīgu apdomu un jāparedz līgumā mainīgā procentu likme, kuras
    vienu daļa sastāda Bankas fiksētā procentu likme, savukārt otru izdevumi par
    piesaistītajiem līdzekļiem, piemēram, RIGIBOR vai EURIBOR

  18. LOL 2010. g. 3. jūnijā, 14:01

    Godātie latvieši vai Jūs nesaprotat, ka tas ko dara ši Jēlā laikā pārvaldībā esošā nožēlojamā banka, ir cēlu mērķu mērķu vadīts process, tā ir Dombrovska valdības izstrādātā PALĪDZĪBA KREDĪTŅĒMĒJIEM. Repšes vadītā FM iebīdījusi bankas valdē Jēllaiku partijas aktīvistus, kas banku nolaiduši līdz kliņķim. varat droši balsot par JENOTĪBU, tad ne tādus brīnumus vien redzēsiet. Ar pilnu atbildības sajūtu, liekot roku uz sirds, varu teikt, ka 90.gadu bandīti bija cilvēcīgāki par šā laika sosrosītu kloniem.

  19. hahaha> atvars.anins@inbox.lv 2010. g. 3. jūnijā, 13:55

    paņem un paskaties bankas 2009.gada pārskata un tur ir visi argumenti lai prasītu atbildību no bankas vadības un kapitāldaļu turētāja Finanšu ministrujas. birkava kredītos visa bankas problēma, un ja nebūtu valsts ieguldījumu tad šitā bodīte būtu pa priekšu parex aizskrējusi.

  20. asdasd 2010. g. 3. jūnijā, 13:46

    Jā.. tas ka bankas nepaskaidroja kas sadārdzinājies, tas ir slikti.
    Tur tev taisnība.

    hehe..
    pašķirstīju diskusiju jur šis pats "jurists" iesaistījies :>
    Diezgan uzjautrinoša lasāmviela.

    pats atzīst
    "runajot par manu izglitibu tiesam 1 septembri uzsaksu 3 kursu. man prakse ir pietiekami liela ap 30 tiesas sedem un ari stradaju pie advokata."

    Mjā... nopietns jurists.. nudien.
    muhhh
    lol

    Ja kādam nav ko darīt
    www.zz.lv
    Raksta autors tur publicējās zem segvārda "jurists"

« iepriekšējais 1 2 3

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi