Vinnētas dāvanas dēļ vīrietim rodas nepatikšanas (183)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: sxc.hu/romexico

Izlozē laimēta Viasat komplekta dēļ kādam portāla TVNET lasītājam radušās nepatikšanas. Laicīgi atpakaļ nenosūtītas kartes dēļ tagad viņam esot jāmaksā uzņēmumam soda nauda.

Lasītājs rakstīja: «Rakstu jums savu «sāpi», jo vairāk nezinu, kur griezties!

Esmu 2. grupas invalīds uz mūžu. Nauda - tikai valsts pensija. Tāpēc griežos pie preses izdevumiem cerībā, ka tikšu uzklausīts un par to uzzinās pēc iespējas vairāk cilvēku!

2012. gada beigās abonēju žurnālu Klubs. Tur bija izloze, kurā varēja laimēt Viasat komplektu gadam un skatīties Viasat televīziju visu 2013. gadu. Es biju viens no trijiem laimīgajiem, kas šo komplektu ieguva. Biju ļoti priecīgs, jo pats esmu invalīds un kas man cits atliek, kā paskatīties televizoru!

Pēc šā gada skatīšanās komplekts palika «uzvarētāja rokās», bet karte bija jānosūta atpakaļ.

Tā kā gada beigās paņēmu Lattelecom virszemes TV, Viasat karti nosūtīju Viasat kompānijai jau 27. novembrī. To darīju pasta nodaļā ierakstītā vēstulē.

Vairāk ne par ko neuztraucos, domādams, ka līgums ir pārtraukts un vairāk ar «Viasat» nekādu saistību nav!

Uzņēmums liek maksāt soda naudu

Šonedēļ saņēmu sms no Viasat: «Jūs neesat atsūtījis Viasat karti, lūdzam to izdarīt!» Zvanu uz Viasat, saku: «Kā tad tā, jau 27. novembrī jums to nosūtīju...» Atbilde: «Diemžēl neesam saņēmuši, griezieties pasta nodaļā...»

Pasta nodaļā iegāju, bet jēga no tā maza, jo pats nebiju saglabājis (vainīgs!!!) līdz šai dienai nosūtīšanas čeku. Glabāju to līdz janvāra beigu daļai un tad izmetu, jo nodomāju - ja jau divus mēnešus nav nekādas ziņas no Viasat, tātad viss kārtībā!

Par to paziņoju Viasat. Viņi uzreiz, ka

neko man nevar palīdzēt, jāmaksā soda nauda!

Saku, ka tas nav godīgi, visu esmu izdarījis - karti nosūtījis, man pat ir bankas konta izdruka, kurā redzams, ka esmu apmaksājis ierakstītas vēstules sūtīšanu no pasta nodaļas. Bet no viņiem tikai: «Jāmaksā sods...»

Jā, biju pats vainīgs, ka nesaglabāju gandrīz trīs mēnešus čeku! Bet vairāk ne pie kā vainīgs neesmu! Ļoti ceru, ka šī nav «pastāvīga» Viasat nodarbe, krāpjot cilvēkus!»

Vajadzīgs čeks

Savukārt Latvijas Pasta pārstāve Zane Plone, iepazinusies ar lasītāja aprakstīto situāciju, TVNET norādīja, ka pakalpojuma pirkuma apliecinājums reģistrēta sūtījuma nosūtīšanas gadījumā ir čeks.

«Tāpat kā pērkot apavus veikalā, arī pērkot noteiktu pasta pakalpojumu, kā garantija tā izpildes pārbaudei kalpo čeks – abpusēja līguma apliecinājums. Tieši čekā reģistrētais sūtījuma numurs ir tas, pēc kura iespējams sekot sūtījuma ceļam un fiksēt tā atrašanās vietu.

Uz čeka pamata reģistrēta sūtījuma izsūtītājam ir tiesības pretendēt uz kompensāciju,

ja sūtījums nav sasniedzis adresātu. Konkrētajā gadījumā, ja būtu iespējams noskaidrot pasta nodaļu, no kuras ierakstītā vēstule it kā ir tikusi izsūtīta, vienīgais, ko varam darīt, ir veikt pārbaudi, vai konkrētajā dienā no attiecīgās nodaļas vispār ir izsūtīts Viasat adresēts sūtījums. Bez pakalpojuma pirkumu apliecinoša čeka, kurā parādās reģistrētā sūtījuma numurs, noteikt, ka tieši konkrētā persona ir bijusi izsūtītājs, nav iespējams.»

Pasta pārstāve arī informēja, ka

reģistrēta sūtījuma pazušana ir faktiski neiespējama,

jo tas atbilstoši piešķirtajam sūtījuma numuram ar elektronisko svītrkodu tiek reģistrēts sistēmā katrā no sūtījuma apstrādes posmiem; sistēmā tiek reģistrēts sūtījuma nodošanas fakts pasta nodaļā, tā transportēšana uz šķirošanas kompleksu, atrašanās šķirošanas kompleksā, transportēšana no kompleksa, saņemšana piegādes punktā vai pasta nodaļā, aicinājuma izdrukāšana un sūtījuma izsniegšana klientam.

«Latvijas Pasts katru dienu apstrādā vairākus simtus tūkstošu sūtījumu, un, kā minēts iepriekš, tas notiek elektroniski, balstoties uz katram reģistrētajam sūtījumam piešķirto numuru. Tā kā klients nav saglabājis čeku, Latvijas Pastam nav iespējams noteikt, vai Viasat darbinieki ir saņēmuši ierakstītu vēstuli no konkrētās personas. Šādas informācijas noskaidrošanai izsūtītājs var vērsties tiesībsargājošajās institūcijās, kas var tālāk no Viasat pieprasīt ienākošo dokumentu kopijas u.tml.,» Plone ieteica.

Aicina sazināties ar uzņēmumu

Savukārt Viasat sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Līna Kārkliņa par šo gadījumu TVNET sniedza tikai īsu komentāru: "Jau vairākus gadus uzņēmumā Viasat ir ieviesti ļoti augsti klientu apkalpošanas standarti. Mēs vienmēr esam gatavi individuāli izskatīt katra klienta situāciju un rast tai risinājumu.

Šajā gadījumā, kad mēs nezinām klienta vārdu un uzvārdu, mēs nevaram komentēt šo situāciju. Tāpēc mēs aicinām šo klientu ar mums sazināties, lai kopīgi varētu atrast kompromisu.»

Komentāri (183)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu