Kāpēc Rīgas Satiksme apzināti muļķo pasažierus par papildu reisiem? Šādu jautājumu ar portāla TVNET starpniecību uzdod lasītāja Anita, kura vairākkārt vīlusies uzņēmuma klientu apkalpošanas servisā.
Kāpēc Rīgas Satiksme muļķo pasažierus par papildu reisiem? (110)
Tā nav pirmā reize, kad netiek paskaidrots, kā tad tie papildu autobusi kursēs un kādas attiecīgajam autobusa maršrutam būs pieturvietas. Esmu vīlusies Rīgas Satiksmes klientu apkalpošanas servisā.
Tā kā dzīvoju tieši pie tirdzniecības centra Mols, tad ikdienā izmantoju tieši 12. maršruta autobusu. 12. maršruta autobuss ikdienā pietur arī pie Rīgas Centrāltirgus, tad kursē pa Dienvidu tiltu.
Pieturvietā 23. jūnijā redzēju, ka 12. autobusam tiek organizēti papildu reisi.
Taču mani sagaidīja dziļa vilšanās, jo solīto 12. autobusa papildu reisu nebija.
Kad kādas divas stundas nogaidīju pieturvietā «Centrāltirgus», tad tikai telefoniski no paziņas uzzināju, ka 12. autobuss kursējot pa izmainītu maršrutu - pa Akmens tiltu un pa Bauskas ielu.
Nesaprotu vienu - kāpēc Rīgas Satiksmei patīk muļķot pasažierus?
Kā lai mēs, pasažieri, zinām, pa kurieni tad kursēs attiecīgi 12. autobusa papildreisi?
Pieturvietā izvietotajā informācijā nekas detalizēti netika paskaidrots.
Savukārt uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis, iepazinies ar lasītājas sūdzībām, TVNET skaidroja, ka maršrutu apvienošana notiek tikai nakts papildu reisos un tā ir ierasta prakse pēc lieliem pasākumiem pilsētā, lai nogādātu pasākumu apmeklētājus uz pilsētas mikrorajoniem.
Informācija par apvienotajiem maršrutiem tika publicēta Rīgas Satiksmes mājas lapā, un par to bija informēti arī bezmaksas tālruņa numura operatori. Lai nerastos pārpratumi,
nākotnē Rīgas Satiksme plāno mājas lapā izvietot arī apvienoto maršrutu shēmas.