Akcijā pirktajos žāvētajos augļos ierauga tārpus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET lasītājs

Akcijā iegādātie žāvētie augļi sarūgtinājuši kādu portāla TVNET lasītāju - pēc pāris vīģu apēšanas viņa starp atlikušajiem augļiem atklāja tārpu ģimeni un viņu gala produktus. Savukārt pārdevēja pārstāve skaidroja, ka sākta procedūra, lai šo produktu izņemtu no tirdzniecības visos tīkla veikalos.

TVNET lasītājs rakstīja: "Diemžēl saskāros ar nepatīkamu iepirkšanās rezultātu Maxima veikalā. Pagājušās nedēļas akcijas ietvaros, kur Maxima savus klientus mudināja pirkt žāvētus augļus un riekstus, iegādājos vīģes.

Ar prieku gatavojos ģimenes svinībām, klāju galdu, atvēru pirkumu iepakojumus...

Liels bija mans nepatīkamais pārsteigums, kad, apēdot pāris vīģu, atklāju tārpu ģimeni un viņu gala produktus starp atlikušajām vīģēm.

Vēl jo lielāks pārsteigums mani pārņēma, kad saskāros ar Maxima pārstāvju reakciju, atdodot viņiem sanitārajām prasībām neatbilstošu pārtikas preci, kuru pie tam bija jau paspējusi pagaršot mana mazā meitiņa.

Foto: TVNET lasītājs

Bija iespēja pārliecināties par Maxima vadības neiejūtīgumu, vienaldzību un bezatbildību, jo

šo ārkārtīgi nepatīkamo situāciju ar parazītiem viņu pārdotajā un reklamētajā pārtikas produktā viņi vēlējās risināt, nomainot tārpu apsēsto iepakojumu ar citu tādas pašas firmas produktu.

Bet kā justies man, apēdot tārpus un iebarojot tos bērnam? Kuram jāatbild par kaitējumu veselībai? Vai Maximai nav jāatbild par precēm, kuras tā reklamē un tirgo?"

Lasītāja pastāstīja, ka vīģes viņa iegādājās 28.februārī, kad Maxima aktīvi reklamēja atlaides žāvētiem augļiem un riekstiem. Bet nepatīkamais atklājums notika vēlāk, kad viņa atvēra iepakojumu, - 3.martā. Veikals, kurā iegādātas šīs vīģes, atrodas K.Ulmaņa gatvē 88A. Sieviete iesniegusi sūdzību arī Pārtikas un veterinārajā dienestā.

Savukārt Maxima Latvija Procesu un kvalitātes vadības departamenta direktore Dace Grava, iepazinusies ar šo lasītājas iesūtīto informāciju, TVNET to komentē: "Ļoti atvainojamies mūsu klientam par sagādātajām neērtībām.

Jau šobrīd esam sākuši procedūru, lai šo produktu izņemtu no tirdzniecības visos mūsu veikalos.

Esam pieprasījuši paskaidrojumu par radušos situāciju preces piegādātājam."

Konkrētā veikala pārstāve esot apgalvojusi, ka šai pircējai piedāvāts samainīt preci vai arī atdot naudu par pirkumu. Piedāvāta arī morālā kompensācija - konfekšu kaste. Pircēja esot atteikusies gan no preces maiņas, gan naudas atgūšanas, gan konfekšu kastes.

Tirgotājs aicina konkrēto klienti vēlreiz sazināties ar uzņēmumu pa bezmaksas tālruni 80002020 vai vērsties veikalā, lai atgūtu iztērēto naudu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu