Autobusā uzdarbojas rupjš un agresīvs pasažieris, bet šoferis pat necenšas to savaldīt

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Kāpēc 3.autobusa šoferis, redzot nepatīkamu situāciju, neapturēja autobusu un neizsauca policiju, lai varētu aizturēt agresīvu un rupju pasažieri? Tā jautā TVNET lasītāja Zenta, aprakstot gadījumu, kad autobusā uzdarbojās kāds agresīvs vīrietis. Savukārt «Rīgas satiksmē» skaidroja, ka šofera galvenais pienākums ir vadīt transporta līdzekli, tāpēc visa viņa uzmanība pievērsta situācijai uz ceļa un drošai braukšanai.

TVNET lasītāja, divu nepilngadīgu meitu mamma un regulāra pasažiere Zenta, rakstīja: «Kāpēc 3. autobusa vadītājs neizsauca policiju rupja un agresīva pasažiera savaldīšanai? Mēs ar meitām pēc Līgo svinībām nolēmām atgriezties mājās. Bijām aizbraukušas ciemos pie radiniekiem. 24.jūnijā plkst. 14.45 pieturā «Iļģuciems» iekāpām 3. maršruta autobusā, lai brauktu līdz pieturai «Birzes iela», kas atrodas Daugavgrīvā. Autobuss bija diezgan pilns. Centāmies kaut kur pieturēties.

Taču uz mums nikni paskatījās liela auguma vīrietis, kurš mums pateica krievu frāzi: «Idite vi na*uj!» Jautāju viņam latviski, kāpēc viņš pret mums tik rupji izturas, viņš atbildēja: «B*e, ti, dura, hočeš po je*alu?»

Sapratām, ka labāk izvēlēties citu vietu stāvēšanai, lai tiešām mēs netiktu fiziski iespaidotas.

Brauciena laikā manas nepilngadīgās meitas man jautāja, ko tie vārdi, ko tas vīrietis pateica, nozīmē. Man patiešām palika kauns, ka mums ir jādzīvo tik rupjā sabiedrībā.

Tad pieturā «Silikātu iela» iekāpa pensijas vecuma kundze ar spieķi rokās. Arī viņai tas agresīvais vīrietis uzkliedza: «B*e, ti, prostitutka, idi po daļše!» Ar to viss nebeidzās.

Pieturā «Bolderājas tirgus» pa priekšējām durvīm iekāpa jauns latviešu puisis, šoferim pieklājīgi pajautāja, vai brauciens šodien ir bez maksas. Šoferis mutiski apstiprināja, ka tiešām 24.jūnijā brauciens šajā autobusā ir bez maksas.

Tad latviešu jaunietis virzījās tālāk salonā, lai mēģinātu atrast ērtāko vietu, kur varētu stāvēt un pieturēties.

Tad sekoja kaut kas negaidīts -

agresīvais krievu pasažieris pateica latviešu jaunietim «ti idiot» un ar dūri iesita latviešu jaunietim deniņu rajonā.

Latviešu jaunietis salonā no tik spēcīga sitiena nokrita. Jaunietis vēl sauca: «Palīgā!»

Agresīvais krievu pasažieris saprata, ko ir nodarījis, un nākamajā pieturā «Stūrmaņu iela» izkāpa.

Kāpēc 3. autobusa šoferis, redzot šo nepatīkamo situāciju, neapturēja autobusu un neizsauca policiju, lai varētu aizturēt šo agresīvo un rupjo pasažieri?

Vai rupji lamāties un arī fiziski iespaidot citus autobusa pasažierus - tā ir normāla prakse?

Tajā reisā tiešām brauca daudz bērnu.

Kāpēc autobusa šoferis nenoskaidroja situāciju, kas ir noticis ar salonā pakritušo pasažieri, kurš saņēma spēcīgu sitienu no agresīvā pasažiera pa galvu?

Kāpēc autobusa šoferis vienaldzīgi turpināja tālāk braukt?»

Ko atbild «Rīgas satiksmē»?

Savukārt «Rīgas satiksmes» preses sekretārs Viktors Zaķis TVNET skaidroja, ka

vadītāja galvenais pienākums ir vadīt transporta līdzekli, tāpēc visa viņa uzmanība pievērsta situācijai uz ceļa un drošai braukšanai.

Vadītājs var nepamanīt, kas notiek salonā, īpaši, ja salonā ir daudz cilvēku. Lai informētu pasažierus, kā rīkoties, ja salonā ir personas, kuras traucē pārvietoties vai apdraud drošību, «Rīgas satiksme» 2014.gada oktobrī sāka kampaņu – «Traucē? Rīkojies!».

Ar kampaņas palīdzību pasažieri tika informēti, kā rīkoties šādās situācijās.

Ja rodas iepriekš minētās situācijas, pasažieris var ziņot policijai vai informēt vadītāju, kurš tad arī ziņos par situāciju salonā.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu