airBaltic nožēlojamā loterija: vairākus pasažierus neielaiž lidmašīnā

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Portāla TVNET lasītājas Ilzes mammai pirms dažām dienām lidostā nācās piedzīvot ļoti nepatīkamu situāciju. Pirms pašas iekāpšanas lidmašīnā izrādījās, ka lidmašīna ir tā pārrezervēta, ka pāris cilvēkiem tajā nav vietas. «Manai ģimenei 1.augustā nācās iepazīties ar airBaltic loterijas tipa lidojumu - nopērc biļeti, reģistrējies, izej drošības pārbaudi - un tik un tā nekur neaizlido!» Ilze rakstīja. Savukārt lidsabiedrības pārstāvis skaidroja, ka situācijās, kad airBaltic ir spiests izpildīt reisu ar mazāku lidmašīnu nekā paredzētajam pasažieru skaitam vajadzīga, priekšroka tiek dota ģimenēm ar bērniem, ceļotājiem grupās un lojalitātes karšu īpašniekiem, kuri bieži ceļo.

TVNET lasītāja Ilze rakstīja:

«Gribēju padalīties ar informāciju, kas varētu būt pietiekami aktuāla cilvēkiem, kas plāno kaut kur doties ar lielisko «nacionālo aviokompāniju» airBaltic.

Tātad - ja jums ir plāns aizlidot, piemēram, uz koncertu Stokholmā, doties ceļojumā ar kruīza kuģi ap Vidusjūru, lidot tālāk ar kādu citu aviokompāniju vai darīt ko citu, kas prasa atrašanos noteiktā laikā un noteiktā vietā - izvēlieties kādu citu kompāniju. Vai arī skaitiet lūgšanas un aizdedziniet kādu svecīti baznīcā.

Manai ģimenei 1.augustā nācās iepazīties ar airBaltic loterijas tipa lidojumu - nopērc biļeti, reģistrējies, izej drošības pārbaudi - un tik un tā nekur neaizlido!

Mana mamma šajās brīvdienās lidoja uz Īslandi. Ceļojuma plāns bija šāds - lidojums BT 103, kas izlido 23:45 no Rīgas uz Stokholmu un nosēžas 23:59, tālāk lidojums FI305 ar kompāniju Icelandair no Stokholmas uz Reikjavīku, kas izlido 08:00 no rīta.

Mēs visi bijām pārliecināti, ka astoņu stundu intervāls starp lidojumiem būs pietiekams, lai tiktu galā ar neparedzētām situācijām, tomēr smagi kļūdījāmies...

Pirms pašas iekāpšanas izrādījās, ka lidmašīna ir pārrezervēta un pāris cilvēkiem tajā nav vietas.

Un airBaltic darbiniekiem likās piemēroti atteikt iekāpšanu sievietei 50+ vecumā, kura skaidri un gaiši viņiem teica, ka viņai nākamajā dienā ir jāturpina ceļojums ar citu aviokompāniju. Nē, un viss.

Tātad pusnaktī mana mamma tika noņemta no lidmašīnas, pārreģistrēta uz lidmašīnu, kas Stokholmā nosēžas 8:05, kas ir daudz par vēlu, un nogādāta hotelī. Viņai tika piešķirti divi kuponi taksim, brokastis viesnīcā, uz kurām viņa nepaguva agrās izlidošanas dēļ, un kupons «veselu» 5 € vērtībā, iespējams, paredzēts vakariņošanai vai brokastošanai lidostā - par kuru knapi sanāca 2 kafijas. Cik laipni!

Pēc pusnakts viņa nokļuva viesnīcā, nogurusi, nosēdējusi vairākas stundas lidostā, izsalkusi.

Viesnīcā viss jau bija slēgts, lai paēstu vakariņas. Viņa bija arī satraukta, turklāt arīdzan bez tik elementārām lietām kā zobu birste vai tīra veļa, kas atradās nodotajā bagāžā, kuru, protams, neviens viņai nepiedāvāja atdot. Pie velna, viņai nebija iespējas pat nopirkt pudeli ūdens!

Un vēl jau palika jautājums, kā viņai nokļūt Īslandē. Apskatot iespējas mainīt Icelandair biļeti, izrādījās, ka nav vairs palikušas biļetes ekonomiskajā klasē - un kāds gan tur brīnums, ņemot vērā, ka biļetes vajadzīgas uz nākamo dienu!

Bijām spiesti pirkt biļeti Economy Flex klasē uz lidojumu 14:20 no Stokholmas, kas mums izmaksāja 55600 ISK/ 387,33 €. Es, protams, esmu sazinājusies ar airBaltic un ceru, ka šo summu mums kompensēs.

Mēs visi vēl joprojām esam šokā. Kā tā var izrīkoties?

Sanāk, ka, lidojot ar AirBaltic, cilvēks nevar ieplānot ABSOLŪTI NEKO!

Viņi uzskata, ka katram cilvēkam rezervē ir pārsimts eiro, lai risinātu viņu nolaidības dēļ radušās problēmas. Viņiem nospļauties par klientu fizisko un morālo labsajūtu. Nožēlojami...»

airBaltic iesaka savienotos reisus

Savukārt airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags TVNET sniedza šādu komentāru: «airBaltic atvainojas par radītajām neērtībām klientei, kura dēļ vietu trūkuma lidmašīnā ar novēlošanos nonāca Stokholmā un nokavēja nākamo reisu uz Reikjavīku.

Situācijās, kad airBaltic ir spiests izpildīt reisu ar mazāku lidmašīnu, nekā paredzētajam pasažieru skaitam vajadzīga,

priekšroka tiek dota ģimenēm ar bērniem, ceļotājiem grupās, lojalitātes karšu PINS īpašniekiem, kuri bieži ceļo.

Reisā neuzņemtajai pasažierei airBaltic piedāvāja alternatīvu iespēju nokļūt Stokholmā. Mēs labprāt būtu piedāvājuši lidojumu līdz Reikjavīkai, ja sākotnēji abi lidojumi būtu iegādāti vienā biļetē (rezervācijā), taču, tā kā biļetes ir iegādātas atsevišķi, airBaltic nodrošina 250 eiro kompensāciju. airBaltic atvainojas par sagādātajām neērtībām!»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu