«airBaltic» pasažiere šokā par redzēto reisā uz Norvēģiju

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET lasītāja

Portāla TVNET lasītāja Aija bijusi šokā, nesen lidojot uz Norvēģiju. Lidmašīnā redzēta rūsa, ielauzts jumts, un tai neesot bijis nosaukuma. Savukārt lidsabiedrības «airBaltic» pārstāvis skaidroja, ka šajā reisā izmantota īrēta lidmašīna. Lai gan tā bija sertificēta un atbilda standartiem, pasažieriem var rasties pamatīga kontrasta sajūta, jo daļa citu lidmašīnu ir jaunas un jaudīgas.

TVNET lasītāja Aija rakstīja, ka vēlas informēt par «airBaltic» lidojuma laikā piedzīvoto, lai citi cilvēki uzmanītos un viņiem nesanāktu tā, kā bija Aijai.

«Es vēlos ar jums padalīties pieredzē, ko man ir nācies pārdzīvot šā gada 16.oktobrī, kad lidoju ar «airBaltic» aviokompāniju no Rīgas uz Norvēģiju.

Foto: TVNET lasītāja

Esmu jau vairākas reizes lidojusi ar šo aviokompāniju, un līdz šim viss ir bijis visaugstākajā līmenī. Bet 16.oktobrī ar lidojumu Nr. BT175 man bija jādodas uz nedēļas nogali uz Norvēģiju.

Kad ieraudzīju lidmašīnu, viss, ko vēlējos, bija pagriezties un aiziet.

Taču man bija svarīgs šis lidojums, un man nācās lidot ar dīvainu lidmašīnu bez nosaukuma un rūsu uz tās.

Foto: TVNET lasītāja

Es iekāpu lidmašīnā, un kļuva vēl sliktāk - iekšpusē bija rūsa visur, ielauzts jumts un turklāt vēl ļoti nepieklājīgi stjuarti, kuri nepārliecinājās pat par pasažieru drošību. Cilvēki, kuri bija lidmašīnā, sāka runāt par to, vai mēs šodien maz izdzīvosim. Biju šokā!

Jūs varat redzēt bildēs to ainu, kuru redzēju tikai no savas sēdvietas. Pašlaik esmu mājās ar temperatūru un klepu, ko, iespējams, esmu dabūjusi no šiem caurumiem, pa kuriem nāk lidmašīnā gaiss. Kā redzat, tur ir pilns ar pelējumu vai kaut ko tamlīdzīgu.»

Foto: TVNET lasītāja

Savukārt aviosabiedrības preses sekretārs Jānis Vanags TVNET atzina, ka uzņēmumam patlaban ir vajadzīga flotes uzlabošana un paplašināšana. Otrdien par šo jautājumu pastarpināti sprieda arī Ministru kabinets, vērtējot lidsabiedrības investoru.

Jautājums par investoru ir arī jautājums par flotes modernizāciju.

Uzņēmumam vajadzīgs investors, kas varētu palīdzēt paplašināt un modernizēt floti.

Foto: TVNET lasītāja

Patlaban kompānija izlīdzas ar to, ka īrē lidmašīnas no citiem uzņēmumiem. Šobrīd kompānija izmanto 24 lidmašīnas, kam ir «airBaltic» vizuālais tēls, bet vismaz viens gaisa kuģis ir īrēts.

Lasītājas pieminēta lidmašīna reisā uz Norvēģiju bija īrēta.

Lidmašīna ATR īrēta no Dānijas uzņēmuma «Danish Air Transport». Tā ir mazāka nekā «airBaltic» izmantotās propelleru lidmašīnas «Bombardier Q400», kurās ir 76 pasažieru vietas.

Lai gan arī īrētās lidmašīnas ir sertificētas un atbilst standartiem, Vanags atzina, ka pasažieriem, lidojot ar abām iepriekš minētajām lidmašīnām, var rasties pamatīga kontrasta sajūta. «airBaltic» propelleru lidmašīnu flote ir jaunākā Ziemeļeiropā. Gaisa kuģi ir ātri un jaudīgi.

«airBaltic» pārstāvis atvainojās pasažierei par radīto kontrasta sajūtu.

Viņš arī piebilda, ka īrētā lidmašīna netiek pārkrāsota «airBaltic» krāsās, bet pasažieru biļetēs parasti netiek norādīts, ka tieši šis gaisa kuģis dosies konkrētajā reisā.

Foto: TVNET lasītāja

Lidsabiedrība apzinās, ka pie pašreizējiem darbības apjomiem, ko plānots būtiski attīstīt, esošā flote ir nepietiekama. Tāpēc uzņēmumam vajadzīgs investors, kas var palīdzēt šo jautājumu sakārtot - paplašināt un modernizēt floti.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu