Sieviete saņem dīvainu atgādinājumu par it kā nesamaksātu rēķinu

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Kāda portāla TVNET lasītāja saņēmusi īsziņu no Latvenergo par it kā nesamaksātu rēķinu vairāku desmitu eiro apjomā. Viņa neizprot, kāpēc viņai sūta šādu īsziņu, jo nekad nav bijusi līgumsaistībās ar Latvenergo. Savukārt uzņēmumā apgalvoja, ka izmanto tikai to informāciju, kuru norādījuši klienti, slēdzot līgumus par elektroenerģijas piegādi.

Kāda TVNET lasītāja rakstīja, ka saņēmusi īsziņu no Latvenergo par it kā nesamaksātu rēķinu vairāku desmitu eiro apjomā.

Sieviete ir neizpratnē, kāpēc uzņēmums viņai sūta šādu īsziņu, jo viņa nekad nav bijusi līgumsaistībās ar Latvenergo,

turklāt mājoklī, par kura parādiem varētu būt runa, viņa nedzīvo jau ilgāku laiku.

Lai informētu uzņēmumu, ka viņai nav nekādas saistības ar šo parādu, sieviete mēģināja nosūtīt īsziņu uz numuru, no kura viņa saņēma informāciju par rēķinu. Diemžēl tehnisku iemeslu dēļ tas nebija iespējams - uz šo numuru īsziņas nosūtīt nevarēja.

Tad sieviete mēģināja zvanīt uz īsziņā norādīto bezmaksas tālruni. Diemžēl, pat daudzkārt mēģinot, nebija iespējams sazināties ar klientu konsultantu, kuru informēt, ka sievietei nav nekādas saistības ar nenomaksāto rēķinu.

Automātiskais atbildētājs visu laiku ziņoja, ka visi konsultanti ir aizņemti.

Lasītāja nesaprot, kāpēc īsziņā nav norādīta e-pasta adrese, caur kuru varētu sazināties daudz operatīvāk.

«Ja jau pats Latvenergo zina, ka ilgi jāgaida savienojums ar konsultantu, būtu normāli, ja klientiem piedāvātu citas iespējas, kā sazināties,» lasītāja sacīja un norādīja, ka par ilgo gaidīšanu uzņēmums brīdina arī automātiskajā ierakstā.

Savukārt Latvenergo preses sekretāre Ivita Bidere TVNET norādīja - tā kā uzņēmuma rīcībā nav precīzas klienta informācijas un nav iespējams uzzināt konkrētus notikuma apstākļus, precīzu atbildi šobrīd diemžēl nav iespējams sniegt. Lasītāja norāda, ka savulaik bijusi saistīta ar mājokli, līdz ar to iespējams, ka, spriežot pēc pieejamās informācijas, persona, kura slēgusi līgumu un norādījusi attiecīgo tālruņa numuru, nav ziņojusi par kontaktinformācijas pārmaiņām līgumā.

«Gadījumos, kādu aprakstījusi kliente – informēšana par nesamaksātiem rēķiniem, atgādinājums vai brīdinājums tiek sūtīts tikai uz līgumā norādīto kontaktinformāciju – tālruņa numuru, adresi vai e-pastu. Latvenergo izmanto tikai to informāciju, kuru norādījuši klienti, slēdzot līgumus par elektroenerģijas piegādi.

Ja klientam šķiet, ka kontaktinformācija nav norādīta korekti vai arī viņš vēlas to atjaunot, lūdzam informēt Latvenergo.

Šobrīd, kā jau kliente norādījusi, īslaicīgi ir ievērojami pieaudzis klientu servisa darba apjoms un ne vienmēr iespējama operatīva atbilde, tādēļ aicinām izmantot ne tikai tālruni 80 200 400, bet arī citus komunikācijas kanālus – aizpildīt iesniegumu pašapkalpošanās portālā elektrum.lv vai sūtīt e-pastu uz adresi klientu.serviss@elektrum.lv.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu