Mēs to esam pelnījuši! Bet vai tiešām?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ir 2016.gada 16.augusts, tikpat lietains vakars, kā visas iepriekšējās dienas šovasar. Tiešām, tik lietainas vasaras vēl nav bijis, līst gandrīz katru dienu. Tik spēcīgas lietavas gan pie mums Latvijā, gan Eiropā, ASV un Krievijā neatceras pat vecāka gadagājuma cilvēki. Upes iziet no krastiem ielās, it kā mums ko gribētu pavēstīt. Francijā lielā karstuma dēļ uguns skauj savās skavās visu, kas sev apkārt. Varbūt tas ir dabas kliedziens uz mums cilvēci, ka ir pēdējais laiks aizdomāties, kādu postu mēs tai nodarām?

Ar savu neapdomību ikreiz ieejot lielveikalā, kad pērkam kārtējo sadzīves ķīmijas pudeli, kuru noteikti iepakojam kārtējā plastmasas maisiņā. To pārtikas daudzumu, kuru bieži vien pat neapēdam, īstenībā varējām labāk atstāt veikala plauktā, kaut vai tikai tāpēc, ja būtu palasījuši etiķeti.

Cik tomēr cilvēka vēlmes ir mainījušās pēdējo desmitu gadu laikā. Cilvēks, kurš ir reklāmu, mediju iespaidā, vairs nespēj adekvāti novērtēt to, kas un kādā apjomā tam tik tiešām ir nepieciešams.

Ik sezonu mūs vilina «jauno kolekciju» saucieni,

un mēs kā apmāti pērkam kārtējo kurpju pāri. Tas nekas, ka mums vēl no iepriekšējām divām sezonām apavi vēl kā jauni stāv skapī. Jo kā gan savādāk, vai tad mēs to neesam pelnījušas? Tas ir patērētāju sabiedrības sauklis – mēs to esam pelnījuši. Bet vai tiešām?

Sanda

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu