RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Bedres uz brauktuves var izveidoties dažu stundu laikā

TVNET 22
  • Raksts
  • Video

«Rīgas «saimnieki» bruģē Brīvības ielu (pie Tallinas ielas pieturas) pēc pašpasludinātās tehnoloģijas, kas noturējās pāris minūtes,» TVNET raksta video iesūtītājs Andis. Rīgas domē atbild, ka pilnībā neatdzisis asfaltbetons satiksmes drošību neapdraud, atšķirībā no bedres segumā.

Video redzamais brauktuves asfaltbetona bedru remonts tiek veikts sabiedriskā transporta pieturvietā ar ļoti lielu sabiedriskā transporta intensitāti, atbild Rīgas domes Satiksmes departamentā. «Šajā vietā bedres remonts bija jāveic nekavējoties, to nevarēja atlikt, norobežot bojāto vietu un darbu veikt naktī, jo tika apdraudēta satiksmes drošība.

Atbilstoši specifikācijām redzams, ka tiek veikta ieklātā asfaltbetona blīvēšana ar vibroblieti. Uzbraucot trolejbusam uz sablīvēta, bet pilnībā neatdzisuša asfaltbetona, izveidojās neliels asfaltbetona nospiedums, kas neapdraudēja satiksmes drošību, kā to apdraud neaizpildīta bedre segumā. Apskatot šo vietu šodien, konstatēts, ka transporta slodzes ietekmē izspiestais asfaltbetons ir nolīdzinājies un segumā ir palicis neliels iesēdums, kas neietekmē transporta kustību. Ja tieši šajā vietā atkal izveidosies bedre, uzņēmējs veiks bedres remontu atkārtoti par saviem līdzekļiem.»

Ņemot vērā to, ka pilnīga brauktuves asfaltbetona seguma atjaunošana prasa ievērojamu finansējumu, pagaidām tiek veikts brauktuves seguma remonts.

Turklāt, svārstoties brauktuves temperatūrai, bedres segumā var veidoties ļoti strauji – pat dažu stundu laikā.

Uz nolietotām ielu un tiltu brauktuvēm, tai skaitā arī uz video redzamās brauktuves, bīstamas bedres veidojas īpaši strauji, skaidro departamentā. Lai veiktu kvalitatīvu bedru remontu, nepieciešama gaisa temperatūra, kas nav zemāka par +5 grādiem. Šobrīd avārijas bedru novēršanai pārsvarā tiek lietota aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija. Tas nozīmē, ka bedre maksimāli tiek iztīrīta, nosusināta un ieklāts aukstā asfalta maisījums.

Rīgas dome
22 Komentāri