Inbox.lv kreņķis par Piņku ledus halles nosaukumu (17)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

TVNET saņēmis interneta mājaslapas "Inbox.lv" vēstuli, kurā izteikts satraukums par to, ka Latvijas mediji konsekventi neminot "Inbox.lv" ledus halles Piņķos pilnu nosaukumu.

Nacionālais e-dienests "Inbox.lv" vērš uzmanību uz to, ka Latvijas mediji konsekventi nemin "Inbox.lv" ledus halles pilno nosaukumu. Atšķirībā no citām ledus hallēm "Inbox.lv" halle ierasti tiek dēvēta par Piņķu ledus halli. "Inbox.lv" pieļauj, ka šāda žurnālistu rīcība skaidrojama ar mediju savstarpēju konkurenci un vienlaikus arī bijību pret "Inbox.lv".

Andris Griķis
Andris Griķis Foto: LETA

"Žurnālisti konsekventi cenšas izvairīties no halles tagadējā nosaukuma pieminēšanas, aizstājot to ar tādiem apzīmējumiem kā Piņķu vai kādreizējā "Siemens" ledus halle," norāda Andris Griķis.

"Pat tad, ja sportisti un sacensību organizētāji savās intervijās un paziņojumos lieto "Inbox.lv" ledus halles pareizo nosaukumu, žurnālisti tik un tā to pārveido, lai izvairītos no "Inbox.lv" vārda pieminēšanas."

Andris Griķis ir novērojis, ka atšķirībā no "Inbox.lv" ledus halles, piemēram, "Volvo" un citas ledus halles medijos vienmēr parādās ar pilno nosaukumu. Tāpat bija arī tad, kad halle iepriekš saucās "Siemens" vārdā, jo tad mediji lietoja pilno nosaukumu.

Šādu žurnālistu un mediju rīcību Andris Griķis skaidro ar mediju savstarpējo konkurenci, to dēvējot arī par bijību pret "Inbox.lv". "Līdz ar pārmaiņām ekonomikā izmaiņas ir skāruša arī interneta reklāmas tirgu, taču atšķirībā no daudzām reklāmas jomām interneta reklāmas tirgus nevis stagnē vai sarūk, bet gan piedzīvo kvantitatīvu un kvalitatīvu attīstību. Īpaši strauji šobrīd attīstās lielie interneta mediji, jo ar to palīdzību iespējams uzrunāt arvien pieaugošu auditoriju," skaidro Andris Griķis.

"Mediju reklāmas nodaļu klienti vēlas redzēt pēc iespējas lielāku reklāmas komunikācijas sasaisti ar pārdošanas rezultātiem, un to visefektīvāk nodrošina interneta reklāmas iespējas.

"Tāpat interneta reklāmas rezultāti klientam ir viegli un pārskatāmi analizējami un arī nomērāmi," interneta reklāmas priekšrocības uzskaita Andris Griķis.

Andris Griķis ir pārliecināts, ka, tāpat kā attīstītajās Eiropas valstīs, interneta reklāmas tirgus daļa jau drīzumā arī Latvijā pārsniegs līdzšinējā tirgus līdera - TV reklāmas tirgus daļu.

Andris Griķis uzskata, ka šāda apzināta halles nosaukuma ignorēšana var ietekmēt sponsoru piesaisti ne tikai šai, bet arī citām Latvijas ledus hallēm un sporta būvēm un tas savukārt var sadārdzināt sporta notikumu izmaksas Latvijā, jo daļu no halles izmaksām sedz tieši reklāmas ienākumi un tas dod iespēju samazināt cenas to piedāvātajiem pakalpojumiem.

"Es nevaru pat iedomāties, ka attīstītajās Eiropas valstīs, kā arī ASV un Kanādā mediji varētu neminēt pareizu halles nosaukumu, to dažādi interpretējot. Gan mediji, gan arī žurnālisti tur cenšas būt vienādi atbildīgi par spēlēs noteikumu ievērošanu reklāmas biznesā," uzskata Andris Griķis.

Neskatoties uz regulāro nosaukuma ignorēšanu Latvijas medijos, līdzšinējo sadarbību ar ledus halli "Inbox.lv" vērtē pozitīvi. "Ledus halle atrodas blakus Rīgas - Jūrmalas šosejai, tādēļ tās izgaismoto nosaukumu ik dienas pamana tūkstošiem autobraucēju. Tā ir ļoti efektīva vides reklāma, kas popularizē portālu. Šāda iniciatīva arī norāda uz "Inbox.lv" briedumu un ilgtermiņa plāniem," stāsta Andris Griķis.

Andris Griķis atgādina, ka sadarbība ar "Inbox.lv" ledus halli nav vienīgā ar sportu saistītā reklāmas aktivitāte, jo "Inbox.lv" bija 2008.gada Pekinas Olimpisko spēļu televīzijas translācijas sponsors. Tāpat Andris Griķis atgādina, ka 2009.gada aptaujā par mīlētāko Latvijas brendu "Inbox.lv" ieguva trešo vietu, atpaliekot tikai no "Nokia" un "Google".

Komentāri (17)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu