Biju spiests pamest Latviju

Īsumā
  • Latgalietis nevar atrast darbu savā novadā
  • Spiests doties ārpus valsts


« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 18 19

  1. haralds elceris (kāds nefotografē?) 2012. g. 24. februārī, 15:49

    laimīgais! viņam bija kāposts biļetei!

  2. kode 2012. g. 21. februārī, 22:31

    ..Tima..ja neesi lošara, oki!..palīdzēšu iekārtoties..vien rēķinies ar vidēji 6d/d nedēļā un 16h dienā....ko kiška tonka?..bet es to darīju un labi nopelnīju un apbraukāju UK, darbā esot. Bija džeki, kas gadiem strādāja...Visu cieņu slinkajai Kārsavai!

  3. rd 2012. g. 19. februārī, 18:06

    Latgalē vismaz ir uzņēmīgi cilvēki kuri izsaka brīvi savu viedokli par raušos situāciju. Nezinu nevienu citu novadu kurš būtu vairāk par viņiem sūdzējies. Ja godīgi visiem mums tagad ir "apcirptas" algas, jāstrādā divos darbos, parādi līdz ausīm, bet risinājums tā arī nav atrasts. Risinājums tam, kā dzīvot cilvēka cienīgu dzīvi, nevis izdzīvot.
    Labi es varu saprast, kad Valsts liek tev taupīt. Piemēram agrāk tev bija 3 istabu dzīvoklis, tagad krīzes dēļ nācās pārvākties uz 2 istabu, toties tev ir jumts virs galvas. Bet reālā "taupība" ir šādi aprakstāma, tev bija 3 istabu dzīvoklis, tu viņu nevari pārdot jo pārējiem arī nav naudas, tev krājas parādi, tu esi spiests strādāt kā "VERGS" lai tik segtu komunālos izdevumus plus tev kaut kas jāpaēd, plus jāapģērbjās u.tt.,
    Pašreizējais "taupības" režīms, kad pārtika Latvijā ir dārgāka ne kā Īrijā, kad algas uz 50% nogrieza un cenas uz 50% paaugstināja, man nav pieņemams.
    Cits tiks: "ko tu te muldi, u.tt.". Labi atalgots darbs uz ielas nemētājas, tev nebūs uzreiz alga tūkstots latu uz rokām u.tt., bet es arī neceru par tādu darbu, jo ir jābūt reālistam. Varu tika smagi nopūsties un vergot par 300,- LS mēnesī.
    Zinu, zinu atradīsies pensionārs ar pensiju zem 100,- LS, kurš teiks ko tu te vispār raksties vai zini?
    300,- Ls tas nav nekas: +/- 100 ēdienam, 70 dzīvoklim, 100 kredītam, vēl drēbes jāpēr, jo ziemā pie -30, šortās diez vai staigāsi.
    Viens nu ir skaidrs, šī krīze un taupības režīms ir NEREĀLI IEILGUŠI.

  4. Dena 2012. g. 15. februārī, 13:03

    Kā JUms nav kauna zākāt vienam par otru? Kuram labi, kuram nav tik labi, kurš Latgalē, kurš Rīgā.. Nu nav visiem vietas Rīgā, kādam jādzīvo arī Latgalē. Protams , ka Timam taisnība, tā bija daudziem iespēja izdzīvot, bet kas tagad?
    Kā tiem lielajiem latgales nīdējiem nenāk riešana trīskārtīgi atpakaļ . Novēlu gan!

  5. neļausim sevi saškelt 2012. g. 11. februārī, 16:27

    www.youtube.com

  6. *** 2012. g. 11. februārī, 16:16

    Lielākā bēda ir tā,ka visi grib būt pilsētnieki.Cik Latgalē ir tādu, kuri palīdz uzturēt savu vecvecāku mājas un laukus?Mājas sagrūst, lauki aizaug, jo vecie vairs nevar. Šim puisim ir gan tēvs, gan brālis un māsa. Vesela brigāde. Stūri pa stūrim var atjaunot un padarīt bagātu.Bet jāsāk no nulles. Nekas nekrīt no gaisa gatavā veidā. Nemāki saimniekot pie šodienas iespējām? Daudz ko var uzzināt internetā, tas ir viens. Un nevajag teikt, ka tas nav pieejams, jo spēles spēlēt atrod visi. Otrs - Latgalē ir daudz bijušo agronomu, zootehniķu utt., kuri varētu pašvaldībās rīkot elementāras apmācības saimniekošanā.Vajag prasīt nevis pabalstus, bet reālas apmācības un iespēju saņemt padomus jebkurā laikā. Un tad iet uz lauka un strādāt. Treškārt, kas pie mums nav pārāk populāri, jo bēdīgi ir ar uzticību, tā ir dažādu veidu kooperēšanās. Piem. es audzēju labību, tev ir dzirnavas, man ir lopi, tev pārstrādes uzņēmums, bet tev atkal ir veikals, utt. Sadarbojamies. Tāpat nelielus kaimiņos esošos laukus var kopīgi apstrādāt. Mani senči man stāstīja, ka visus smagākos darbus apstrādāja ejot no vienas mājas uz otru, piem.mēslu vešana, pļaušana,kulšana utt. visi kaimiņi. Darbi tika apdarīti nepārstrādājoties. Vakarā baļļuks. Otrā dienā uz nākamo māju. Tas ir it kā vecmodīgi, bet no kaut kā ir jāsāk un, ar laiku viss notiks pēc jaunākajiem standartiem.Cik daudz pilsētnieku ģimeņu Latvijā pārceļas dzīvot uz laukiem, sāk no nulles , paiet gadi un viņi ir turīgi. Un daudziem šobrīd ir tikai trīsdesmit. Jo agrāk sāk, jo ātrāk tiek pie labklājības.

  7. neļausim sevi saškelt 2012. g. 11. februārī, 16:07

    www.youtube.com

  8. bee 2012. g. 11. februārī, 13:53

    Daudzi te tagad atraduši vainīgos birokrātos. It kā nabaga latgaļu lieliskās biznesa idejas atduras pret ļaunajiem Rīgas birokrātiem un tādēļ vesels reģions nekur nespēj izrauties (bet Rīgas birokrāti Kurzemi, Vidzemi un Zemgali gan mīl...).
    Es domāju, ka problēmas risinājums ir izglītība. Ja jaunieši būtu pietiekami izglītoti vai vismaz pietiekami spējīgi paši savas idejas attīstīt un tikt galā ar "ļaunajiem birokrātiem", tad dzīve varētu iet uz augšu Latgalē. Šis pats puisis - viņš redz biznesa iespējas Latgalē. Vai viņš maz ir mēģinājis kādu no tām attīstīt, veidot savu biznesu? Kaut vai kopā ar saviem brāļiem un māsām, ja vienam pašam trūkst drosmes un apņēmības. Spēt izdarīt tādas lietas būtu jāiemāca skolā. Vai Latgalē ir jauni, iedvesmojoši pasniedzēji un skolotāji, kas spēj ievirzīt savus skolniekus nākotnes dzīvē?

  9. bee » bee 2012. g. 11. februārī, 13:58

    Un no valsts prasīt lai dod darbu ir nepamatoti - komunisms nav mūsu valsts pārvaldes forma! No valsts varam prasīt spēcīgāku izglītību, kas iemācīs cilvēkiem pašiem radīt darba vietas. Vecais stāsts ar iedod cilvēkam zivi, un viņš būs paēdis, iemāci cilvēkam makšķerēt viņš būs paēdis uz visu mūžu.

  10. Black Napalm » bee 2012. g. 11. februārī, 16:15

    Un vai Tev šķiet, ka biznesa ideju izbīdīt ir vienkārši? Ne jau tikai prātu un apņēmību tur vajag - bez sākuma kapitāla neiztikt. Un kur tāda latgaliešu ģimene dabūs sākuma kapitālu? Vienīgā iespēja ir ņemt kredītu, bet reti kurš dos kredītu viņiem, ja vien biznesa ideja nebūs 95% droša (ņem vērā, ka pat daudzām mūsdienās miljonus nesošām idejām ir bijis grūti dabūt sākuma finansējumu, jo kredītdevēji/investori nav ticējuši panākumiem no idejas). Un, pat ja kāds iedotu naudu, noteikti ķīlā būtu jādod gan ģimenes māja, gan zeme. Un ja nu bizness tomēr neizdodas? Bagāts cilvēks norakstītu zaudējumus un mēģinātu veidot biznesu ar nākamo ideju, jo tāds risks vienmēr pastāv, taču ja visa ģimenes manta ir ieguldīta biznesā? Vienmēr pastāv risks, ka pat spoža ideja dzīvē neizdodas kā iecerēts, un likt visus savus materiālos līdzekļus vienā biznesa idejā ir tas pats, kas likt visus savus ietaupījumus uz vienu roku pokerā - pat ja Tev ir ļoti laba roka, gandrīz vienmēr ir kaut kāda iespēja visu zaudēt.

  11. zilupe 2012. g. 11. februārī, 12:23

    visi tik dragā ko jau savā prātā spēj izdomāt! varētupadomāt ka šitas čalīts pats izdomāja to lai atļaut ievest kontrobandu no krievijas protams ka nete atkal ir akmens visu to drošībnieku lauciņā kuri izliekas nesaprotam kas tad ir organizētājs visām šim akcijā par kontrabandas legalizēšanu. šitiem iedeva autobusu un piecus latus ja labi uzvedās mājupbraucot vēl kādu aliņu.

  12. hh 2012. g. 11. februārī, 12:07

    vispirms čangaļi balso par SC, tagad nu žēlojas lai lettiņi viņiem darbavietas radot un atļauj nodarboties ar puslegālu kontrobandu. nekas mīlīši, izbaudiet savus draugus ko ievēlējāt..

  13. Eriks Cibulskis » hh 2012. g. 11. februārī, 12:24

    randomfunnypicture.com

  14. Eriks Cibulskis » hh 2012. g. 11. februārī, 15:31

    Vadoties pēc tavas "loģikas" Ždanoka, Lindermans, Ušakovs, Urbanovičs arī ir latvieši.

  15. nu 2012. g. 11. februārī, 11:06

    gudri dii.. nav malku cirst.
    nu cik var...
    aizbrauciet uz tiem balviem, tur bērni maksā par vecāku neizdarību, alkoholismu u.t.t.
    Viņiem nav dota izglītības iespēja, jo vnk pietrūkst nauda. Un bērnos ir ieaudzināta gaušanās. Un reti kurš no tā purva var izspraukties ārā.
    Un Rīdziniekiem jau tik gudri muldēt, vot atņems jums visu, ko tētis iedevis, ko mamma iedevusi un atstās ar 2Ls lauku mājās, kur jāmaksā par elektrību, viss jāremontē. Varēs sākt nodarboties ar lauksaimniecību un rādīt piemēru ar 2Ls starta kapitālu. Vienkārši riebjas šī cilvēku mazspēja saprast cita cilvēka situāciju.

  16. gudrīte 2012. g. 11. februārī, 11:02

    GUDRĪŠI, vai Jūs negribat valdībā? no malas viss izskatās skaisti...

  17. ha ha ha 2012. g. 11. februārī, 10:40

    MUSU kungi DEPUTATI SAKA KA vini nerada darbavietas, bet ko es redzu TO KA vini iznide darbavietas visa LATVIJA Ar saviam idejam!!!!!! eiropas fondi tiek izmantoti pilsetu uzlaboshaianai bet ne darbavietu radishainai! TA ir liela kluda manuprat!!!!! DARBAvietas ISTERMINA!!!!

  18. Liene Vasiļjeva (Liene) 2012. g. 11. februārī, 10:18

    MAn žēl, ka cilvēki, kas raksta komentārus, paši nezina, par ko reāli viņi runā. Kas teica, ka nevajag žēloties un veidot savu uzņēmumu un strādāt? Bet vai tu Zuks, vispār zini, kā veidot uzņēmumu, kas ir nepeiciešams, lai tas pastāvētu. Nedomāju, ka tev ir jelkādi priekšstati par to, kā Latvijā vadīt un veidot uzņēmumus, diemžēl tikai retam ir izglītība, lai to paveiktu, un tikai dažiem ir uzņēmība, lai stātos pretī Latvijā pastāvošajai birokrātijai, lai mēģinātu izcīnīt savu vietu zem saules. Rakstā ne vienu vien reizi uzsvērts, ka Latgalē dzīvojošie vienkāršie iedzīvotāji grib izdzīvot. Esmu pati no Latgales un zinu, ko šie vārdi nozīmē, diemžēl Latgale ir ne tikai pamesta novārtā, bet pilnīgi pakļauta degradācijai no valdības puses, jo visus šos gadus mēs dzirdam tikai par to, kā varam celt savu labklājību, bet reāli tas nav iespējams. Mūsu projektus Rīgā atbalsta proporcionāli 1 pret deviņiem Rīgas. Investīcijas Latgalē tiek apstādinātas pusceļā, jo tas, ko mēs vēlamies attīstīt traucē Rīgas birokrātiem. (te jāatceras situācija ar lidostas būvniecību Daugavpilī) Kamēr pati valdība netiks izstumta uz Latgali un paši nenonāks tādā pašā situācijā, kā iedzīvotāji Latgalē, nekas nemainīsies.

  19. Jānis » Liene Vasiļjeva (Liene) 2012. g. 11. februārī, 11:09

    Uzskatu, ka latgalieši tīri vēsturiski vienmēr gaidījuši palīdzību no ārpuses, no sērijas- visi vainīgi, tikai ne mēs. Kāpēc vidzemnieki var, kurzemnieki arī var par zemgaļiem nemaz nerunājot. Kā Puaro teica, vajag kustināt mazās pelēkās šūniņas un protams arī rociņas. Tāda sajūta, ka jūs, līdzīgi kā grieķi gribat iet vieglāko cenu, sak, ļaujiet mums nodarboties mazliet ar kontrabandu. Par laimi, nav vairs Sporta, Futbola laiki.Pierodiet pie godīgiem nosacījumiem.

  20. TVNET Top komentētājs
    necilveeks
    2012. g. 11. februārī, 09:31

    Nav peļama doma, piekrist ziemeļvalstu aliansei, jo eiropas savienība ar siltzemju boikotējošiem tautiņām, nav Latvijai piemērotākais ceļš uz labklājību. Tikai manuprāt, beidzot būtu jāatbrīvojas no absurdās padomju laiku sistēmas ekonomikā, kura nepieļauj valsts izaugsmi, bet vairo birokrātiju un tiesiski pieļauj mahinācijas ar kopīpašumu.(zagšanu)

    Jau 20 gadus pēc neatkarības, esam kā izvandīts skudru pūznis, kurš nevar sākt funkcionēt, jo neviens nav pratis, vai nav uzdrošinājies izveidot jaunu pārvaldes sistēmu, kura būtu vērsta uz tautas labklājības celšanu, nevis atsevišķu personu iedzīvošanos. Īslaicīgi attīstības plāniņi ir bijuši pietiekoši daudz, bet lielāko daļu tie vērsti uz privātām interesēm, vai arī kā priekšvēlēšanu cīņas instruments.

    Vajadzīgs vecis ar bummbām, kurš skaidri un gaiši, ierādītu vietu birokrātu/starpnieku armijai, un dotu zaļo gaismu ekonomikas attīstībai, bez papīru un garo gaiteņu starpniecības. Tas būtu solis uz tautas vidusslāņa izveidi, ko es uzskatu par valsts labklājības rādītāju.

    Pieļauju, ka pretinieku būtu ļoti daudz, jo 70 gadu laikā ir izveidojušās ierēdņu dinastijas un pat partijas, kuru mērķis ir nosargāt birokrātu intereses un turpināt parazitēt uz tautas rēķina. Rūpnīcu iespējas ražot, ir izdāļātas pret atlīdzību akciju veidā, visas rezerves iztērētas un dzīvojam uz parāda, vai tiešām nav pienācis laiks, savu kakla kungu nopurināt.

  21. nedomā ar galvu ? » necilveeks 2012. g. 11. februārī, 09:44

    tā sistēma var būt da kāda tu gribi , no tā neviens nekļūs bagātāks.
    nevajag visu uzvelt ierēdņiem - PROBLĒMA IR UZŅĒMĒJOS.
    tIE UZŅĒMĒJI MUMS IR TĀDI PAT KĀ TU , uz muldēšanu tendēti .

  22. TVNET Top komentētājs
    necilveeks
    » necilveeks 2012. g. 11. februārī, 10:17

    to < nedomā ar galvu
    Pieņemu, ka pirmais neapmierinātais ierēdnis.

    Latvijas uzņēmējam nav vajadzīgs talants un zināšanas, viņam jāprot piekukuļot korumpētus ierēdņus un iegūt monopoltiesības, tas ir veiksmes stūrakmens, kurš garantē maksimālos ienākumus, ar minimālo algu saviem darbiniekiem.

  23. ryanair 2012. g. 11. februārī, 09:08

    gaismu gan atstājiet ieslēgtu - gan Tallinā gan Viļņā un Kauņā :)
    No rīgas vairs lido tikai plānprātiņi !

  24. 2012. g. 11. februārī, 08:10

    Šī nožēlojamā tautiņa ir pati, labprātīgi uzlikusi sev cilpu kaklā, tās virves galu ir pati, labprātīgi iedevusi rokās nežēlīgiem, augsti kvalificētiem, profesionāļiem bendēm! Un, kas pats trakākais – kā parādīja pēdējās vēlēšanas - jo stiprāk tā cilpa tiek savilkta, jo stiprāk. īsts latvietis, tā vietā, lai izmantotu iespēju tikt no cilpas vaļā, izvēlas atdod virves galu atpakaļ rokās bendēm, patiesībā pat lūdzot, lai savelk to cilpu vēl ciešāk! Un pat elpai aizžņaudzoties, acīm izspiežoties, ar putām uz lūpām, kā galveno, izvirzot valodas jautājumu, un nolādot čangaļus. Pat aizmirstot, ka zeme, kur to valodu lietot, tiek pārdota ārzemniekiem.
    Valsts mirst un tur vairāk neko nevar izdarīt, kā tikai pamukt, lai pats neatstieptu kājas zem gruvešiem. Bet, varbūt tas ir labi? Ātrāk nomirs, ātrāk sāksies atdzimšana? Var jau būt, tikai vismaz man to vairāk neredzēt.

  25. bla,bla,bla » rovaniemi 2012. g. 11. februārī, 09:47

    problēma ir tautiņā , bet ne jau tādā sakarā , kā tu , pilnīgākais vientiesis , to te centies deklarēt.
    nelaime ir tā , ka latvietis var būt tikai labs kalps , nekas vairāk.
    Arī tu neesi spējīgs neko noorganizēt , neko radīt , tikai aizbraukt pie kunga , kas prot tev likt pareizi strādāt.
    Un tādi pat , ēzeļi , kā tu saimnieko Latvijā , derīgi tikai trokšņa radīšanai - NAV JAU TO GUDRO , KURUS IEVĒLĒT , visi vienādi.

  26. 2012. g. 11. februārī, 08:06

    It kā jau nebūtu man ko te meklēt. Sevišķi šodien, uz paģirām, pēc vakardienas mēģinājuma aizmirsties. Jo vienīgais, kas, pēc būtības, saista ar Latwāniju ir nepatīkamas atmiņas, nožēla un kauns, ka jaunības dullumā noticēju sarkanajiem hameleoniem, un pēc t.s. „Tautas” frontes aicinājuma, pametu labu un perspektīvu vietu Rīgā, lai atgrieztos etniskajā dzimtenē, un „celtu Latgali”. Nebiju viena tāda muļķe. Ar pilnu krūti metāmies tajā celšanas procesā. Nepažēloju neko, un arī pazaudēju visu – darbu, par karjeru nemaz nerunājot, reputāciju, mantu, utt., un labi, ka vispār dzīva paliku, un ka veselību izdevās saglabāt.
    Dievs beigās apskaidroja prātu, un norādīja ceļu uz glābiņu – t.i. deva iespēju pamest Latwāniju, jo ES manai izglītībai (pretēji siles balstu meliem) ir ļoti liela nozīmē. It kā vairs netrūkst nekā, viss pagājis kā ļauns murgs, tomēr, lai arī šad tad iegriežoties Latwānijā, burtiskā veidā paliek slikti, tomēr, kā saka, Dzimtenes žēl. Pat tādai racionālai ciniķei, kāda kļuvu. Dzimtenes, tā ir, kā māte, Lai nu kāda, bet Māte, un vienīgā.
    Tāpēc neatstājas uzmācīgā doma papētīt, kāpēc tā ir noticis, un kas būs tālāk.
    Nemurgosim par kaut kādu uzņēmējdarbību, it īpaši ar ražošanas piesitienu. Skaļi zviedzot durvis tika parādītas pat kompānijām ar pasaules vārdu, kur nu vēl puikiņam Timam. Uz savas ādas arī ir vairākkārtīgi arī ir pārbaudīts un secinājums ir tāds, ka speciāli tiek darīts viss, lai ražošanas nebūtu. (Ja kāds grib oponēt, lūdzu, parādiet kādu nu, kaut vai ne plaukstošu, bet normālu uzņēmumu? Latgalē tādu nav. Latvijā? Grindex? Vai daudzi zin, ka Grindex pavisam nopietni, taisās pārcelt ražotnes uz Lietuvu?)
    Nākamais kritērijs ir ražošanas spēki – vai cilvēki. Aina paveras pavisam bēdīga. Labi, sen jau pierasts, ka čiulimm uzskatīt sevi par āriešiem, bet latgaliešus par zemākas rases cilvēkiem, piederas pie labā toņa. Sevišķi tādiem ciuliem, kuri cēlušies no čangaļiem, bet kāpēc ir tik ļoti jāienīst pašiem viens otru? Nesaticība, skaudība, nenovīdība, stučīšana, bezgalīga paštaisnība, utt., ik uz soļa.
    Šī nožēlojamā tautiņa ir pati, labprātīgi uzlikusi sev cilpu kaklā, tās virves galu ir pati, labprātīgi iedevusi rokās nežēlīgiem, augsti kvalificētiem, profesionāļiem bendēm! Un, kas pats trakākais – kā parādīja pēdējās vēlēšanas - jo stiprāk tā cilpa tiek savilkta, jo stiprāk. īsts latvietis, tā vietā, lai izmantotu iespēju tikt no cilpas vaļā, izvēlas atdod virves galu atpakaļ rokās bendēm, patiesībā pat lūdzot, lai savelk to cilpu

  27. Ledene » rovaniemi 2012. g. 11. februārī, 08:28

    Grūti oponēt Jūsu viedoklim,jo lielā mērā tas ir patiess. Tikai ... tikai Tēvzeme kā tāda pie tā nav vainīga. Nosaukt Latviju par Latvāniju var tikai nekulturāls cilvēks - tāds, kam nav augstāku vērtību. Piedodiet, bet tas mani dziļi aizvainoja.

  28. kurzemniece » rovaniemi 2012. g. 11. februārī, 09:01

    Jums taisnība, īpaši par to uzņēmējdarbību. Pie esošajiem likumiem un situācijas mudināt ļaudis uz uzņēmējdarbību ir nožēlojams stulbums, jo pat LV megauzņēmēji NEKAD nav maksājuši nodokļus pilnā apjomā, viņiem netrūkst dubultās grāmatvedības speciālistu. Tas, ka šeit demagogi aprej Latgales jaunatni, arī ir vnk nožēlojami, jo kādi nu saimnieki un uzņēmēji ar būt 18- 20 gadīgi jaunieši, viņiem ir vēl daudz jāmācās un jāstrādā vispirms pie citiem, lai paši ko spētu iesākt, bet tas LV nav reāli. Tima vismaz skumst pēc dzimtenes, bet daudzi aizbrauc, atpakaļ neskatīdamies. Tur Jums nepiekrītu, ka mēs nicinām latgaliešus - daudzi kurzemnieki viņus atbalsta par drosmi vismaz uzstāties un pateikt savu sāpi.

  29. ZUKS 2012. g. 11. februārī, 07:44

    Visi vaimanā nav darba,lielas nenovērtētas zināšanas -ta ko jūs sēžat uz priekšu.Atveriet firmu un sāciet strādāt .Labs ar bij teikums....,kad visi krājumi iet uz beigām -nu tad skaidrs kā strādā-strādāt vajag vēl vairāk un tad visa kā būs gana,lai nav tā jāvaimanā .Alhohola un cigarešu kontrabanda neizglīto tautu ,tā tikai to notrulina -un ko tik neizdomā,lai tikai nebūtu jāstrādā.Te lieki noder sakāmvārds -zem guļoša akmens ūdens netek.Neviens neko uz paplātes neatnesīs.

  30. Kur ir Jūsu uzņēmums? » ZUKS 2012. g. 11. februārī, 09:03

    Vai maksājat 100% nodokļus?

  31. Edgars Jezerskis 2012. g. 10. februārī, 23:42

    nu sorryyy , man ir ti daudz paziistamu tiesaam gurdu cilveeku, kas visu savu berniibu un dziivi ir veltiijushi, maaciibaam , izglitiibai, ir izcili ar savaam zinaasanaam..., tikai redz nezin kaapeec Lv vinju zinaashanas reti tiek noveerteetas un vinji ir spiesti dariit to - lai vareetu kaut cik normaali cilveciigi dziivot..., TAS NAV NORMALI,

  32. rainers » Edgars Jezerskis 2012. g. 11. februārī, 00:23

    kāpēc viņi gaida,ka kāds novērtēs viņu zināšanas-zināšanas vajag likt lietā,veidot uzņēmumus un maksāt tās cilvēcīgās algas citiem,visi gaida,ka tas notiks pats no sevis,kuri tad būs tie,kas te leiputriju radīs?

  33. vero99 » Edgars Jezerskis 2012. g. 11. februārī, 00:43

    peeec ieprieks teiktaa saprotu ka visiem latvijas iedziivotaajiem jaakljuust par uznjeemeejiem,jaarada darbavietas.kam?ja visi kas tagad bez darba kljuus uznjeemeeji...taadaas galeejiibaas tiek runaats.

  34. Lachuks Lempigais » Edgars Jezerskis 2012. g. 11. februārī, 01:26

    Acīm redzot viņi nav tik gudri, bet gan visu mūžu veltījuši, lai izskalotu sev smadzenes. Gudrs un izglītots cilvēks ir divas dažādas lietas... to, ka viņi ir izglītoti es vēl pieņemu, bet gudri, šaubos! ;D

  35. candyy52 » Edgars Jezerskis 2012. g. 11. februārī, 02:17

    nu ziniet, te daži tik gudri runā, ka jāveido savi uzņēmumi , tad arī būs darbs. It kā atrast labu ideju, kas neizgāztos un izveidot uzņēmumu būtu nenormāli viegli, plus vēl atrast pircējus/klientus Latvijā, kur pieprasījums ar katru dienu samazinās. Gudrinieki, kur tad ir jūsu uzņēmumi?

« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 18 19

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi