Uzņēmuma pārstāvis: «Maxima» pēc Zolitūdes traģēdijas neparādīja pietiekamu empātiju

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Uzņēmums «Maxima» pēc traģēdijas lielveikalā Zolitūdē neparādīja pietiekamu empātiju un atbildīgu izturēšanos, šodien traģēdijas parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja «Maxima» korporatīvo attiecību vadītājs Ivars Svilāns.

Viņš norādīja, ka bieži ir apspriests jautājums par vainu un atbildību un ir jāatzīst, ka sākotnēji «Maxima» kopumā «neparādīja pietiekamu empātiju un atbildīgu izturēšanos». Par to ir izdarīti secinājumi, un «Maxima» pusē ir un būs atbildība, tostarp par drošības jautājumiem, skaidroja Svilāns.

Uzņēmuma pārstāvis informēja deputātus par sniegto atbalstu pēc Zolitūdes traģēdijas, tostarp izmaksājot vienreizēju pabalstu cietušajiem darbiniekiem un klientiem un nodrošinot ikmēneša pabalstu bojāgājušo vecāku bērniem līdz pilngadības sasniegšanai. «Maxima» attiecīgo pabalstu izmaksai Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai pārskaitījusi 1,8 miljonus eiro.

«Maxima» ir veikusi veikalu un citu ēku drošības pārbaudi, sacīja Svilāns. Viņš gan arī vērsa uzmanību situācijai, ka ekspertiem ir dažādi viedokļi un nevar saprast, kurš no ekspertu viedokļiem ir pareizais.

Komisijas sēdē tika aktualizēti arī Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta plāni sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru sagatavot regulējumu tirdzniecībā esošo signalizācijas sistēmu akreditācijai.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu