Aptauja: 67% iedzīvotāju ieskatā nodarbošanos ar sportu motivē izskatīgs sporta tērps

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Divas trešdaļas jeb 67% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka izskatīgs sporta tērps motivē nodarboties ar sportu, liecina Polijas sporta apģērbu zīmola «4F» veiktā aptauja.

Kā liecina zīmola «4F» sporta apģērbu veikalu pārdošanas rezultāti Rīgā, Latvijas iedzīvotāji iecienījuši sporta tērpus klusinātos toņos, informē veikalus pārvaldošā uzņēmuma «OTCF Latvija» pārstāve Marija Vorkule.

Aptauja arī liecina, ka

98,9% Latvijas iedzīvotāju, pat ja vēl nepiekopj veselīgu dzīvesveidu, noteikti vēlētos to darīt.

Arī pārdošanas rezultāti apstiprina, ka

Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk uzmanības pievērš veselīgam dzīvesveidam, piemēram, cenšoties pēc iespējas biežāk braukt ar velosipēdu.

Zīmola «4F» desmit pirktāko apģērba gabalu vidū ir velobraucēju cimdi.

Aptauju internetā pēc sporta apģērbu zīmola «4F» pasūtījuma 2016.gada jūnijā veica aģentūra «A. W. Olsen & Partners». Aptaujā piedalījās 650 respondenti.

Kā ziņots, zīmola «4F» īpašnieka kompānijas «OTCF» piecgadu attīstības plānā ir paredzēts pakāpeniski palielināt klātbūtni jaunos tirgos un atvērt vairākus vienzīmola veikalus Čehijā, Rumānijā, Serbijā un Slovākijā. Patlaban Polijā atrodas 167 «4F» firmas tirdzniecības vietas, bet zīmols «4F» ir pārstāvēts vairāk nekā 600 sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikalos 27 Eiropas valstīs.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «OTCF Latvija» dibināts 2016.gada 2.februārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 100 000 eiro. «OTCF Latvija» pilnībā pieder Polijas kompānijai «OTCF».

Jau vēstīts, ka Polijas sporta apģērbu ražotājs «OTCF» un tā zīmols «4F» piegādās sporta apģērbus un aksesuārus Latvijas olimpiskajai komandai.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu