Latviete gandrīz netiek mājās, jo airBaltic nepaņem lidmašīnā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Kāda latviete vēlējās Ziemassvētkus pavadīt Latvijā, taču diemžēl saskārās ar sarežģījumiem - nacionālā aviosabiedrība airBaltic viņai atteica iekāpšanu lidmašīnā, jo tā bijusi pilna. Labi, ka sievietei izdevās pagūt uz lidojumiem caur Varšavu un viņa piektdienas vakarā laimīgi ieradās Rīgā.

Laicīgi reģistrējas lidojumam un ierodas lidostā

Evija portālam TVNET pastāstīja, ka piektdienas rītā ap pulksten 9.00 vēlējās lidot no Briseles Beļģijā uz Rīgu. Viņa kopā ar draugu laicīgi ieradās Briseles lidostā. Tāpat viņi laicīgi - pirms vairākām dienām - bija reģistrējušies lidojumam.

Viņa un draugs biļetes bija iegādājušies dažādos laikos, arī viņu sēdvietas lidmašīnā nebija blakus.

Neilgi pirms iekāpšanas lidmašīnā Eviju pasauca lidostas darbinieks un sacīja, ka

šajā lidmašīnā visiem vietas nepietiek un viņa ar šo reisu nevarēs nokļūt Rīgā.

Lidostas darbinieks paskaidroja, ka šāda informācija saņemta no airBaltic. Sieviete neredzēja, ka līdzīgu vēsti darbinieks pavēstītu vēl kādam pasažierim.

Skriešiem uz jauno reisu

Evija jutās apjukusi. Viņa norādīja, ka nelido viena, bet gan kopā ar draugu. Sieviete saprot, ka ģimenēm ar bērniem ir priekšroka pilnu lidmašīnu gadījumā, taču viņa uzskata, ka lidostas darbiniekiem vajadzēja viņai norādīt konkrētu citu reisu un iedot iekāpšanas karti, nevis sacīt, ka lidostas darbinieki vēl tikai skatīsies, ko viņai var piedāvāt.

Lidostas darbinieks lūdza Eviju doties ārā no izlidošanas zonas uz reģistrācijas zonu, kur cits darbinieks informēja par iespēju lidot uz Rīgu caur Varšavu.

Tad viņai nācās pavadīt diezgan ilgu laiku, lai piereģistrētos reisam uz Varšavu.

Lai pagūtu iekāpt lidmašīnā uz Varšavu, nācās skriet. Labi, ka pacelšanās kavējās.

Viņai bija vēlreiz jāveic drošības pārbaudes.

Evija norāda, ka tikai saistībā ar iepriekšējo pieredzi ar daudzajiem lidojumiem viņai izdevās pagūt uz šo lidojumu. Ja nebūtu šīs pieredzes, diez vai viņa paspētu uz šo reisu.

Vajadzēja rīkoties citādi

Piektdienas vakarā Evija atlidoja uz Rīgu, taču sieviete domā, ka aviosabiedrības pārstāvju rīcība nebija saskaņā ar Eiropas Savienības tiesību regulējumu šādās situācijās.

Viņiem vajadzēja uzreiz nodrošināt pasažierei, kurai nav vietas lidmašīnā, jaunu lidojumu, iekāpšanas kartes un nelikt doties atpakaļ uz reģistrācijas zonu un vēlreiz doties uz drošības pārbaudi. Tāpat vajadzēja piedāvāt kompensāciju.

airBaltic pārstāvji neesot sazinājušies ar Eviju. Lidostas darbinieki teikuši - ja viņa vēlas saņemt kompensāciju, pašai jāsazinās ar airBaltic.

Ne pirmā reize, bet cita kārtība

Arī iepriekš Evija bija nonākusi situācijā, kad lidmašīna bija pilna un viņai nācās lidot ar citu reisu. Bet toreiz aviosabiedrība (ne airBaltic) uzreiz nodrošināja ar cita lidojuma iekāpšanas karti un kompensāciju. Sieviete saprot, ka viņas piektdien piedzīvotā situācija nebija unikāla - aviosabiedrības visā pasaulē mēdz pārdot vairāk biļešu, nekā ir vietas lidmašīnā.

Skaidros, kas noticis

Savukārt airBaltic pārstāvis Jānis Vanags TVNET sacīja, ka aviosabiedrība atvainojas par šo situāciju un skaidros notikušā apstākļus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu