«Patriotu spēles»: Liepājas dome taisnojas - lidojumi uz Liepāju pievilcīgi būs uzņēmējiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Uz trešo «Patriotu spēļu» dueli šoreiz aicināti Jānis Vilnītis, kurš pašvaldību vēlēšanās, kas notiks 3.jūnijā, startēs no Latvijas Reģionu apvienības saraksta, kā arī Liepājas mēra Ulda Seska vietnieks Gunārs Ansiņš (Liepājas partija). Diskusijas laikā izskanēja tas, ka Liepājas osta nebūs galvenā Latvijā, taču tās rādītājus var uzlabot ar vietējās ražošanas attīstīšanu. Diskusijā skarts tika arī jautājums par lidojumiem uz Liepāju no Rīgas. Abi politiķi skaidroja, ka šādi lidojumi būs pievilcīgi uzņēmējiem, bet citiem iedzīvotājiem tas tomēr būs pārāk dārgs prieks.

Abi politiķi, spriežot par vēlēšanām un uzdevumiem, atbildot uz žurnālista Māra Zandera jautājumiem, bija vienisprātis, ka nepieciešams strādāt, lai tiktu attīstība vietējā rūpniecība gan pilsētā, gan valstī. Vietējās kravas nodrošinātu arī ostas attīstību. Būtu nepieciešama arī tās padziļināšana, lai varētu nodrošināt dažādāku kuģu uzņemšanu.

Vienlaikus Vilnītis atzina, ka osta, par spīti centieniem, nebūs lielāka par Rīgu vai Ventspili. Nepieciešams strādāt, lai ostu padziļinātu.

Uzmanība sarunas laikā tika pievērsta arī visai bieži piesauktajām «sarkanajām līnijām» starp dažādiem politiskajiem spēkiem. Piemēram, lielākā daļa no politiskajiem spēkiem Saeimā negrib sadarboties ar «Saskaņu», taču politiķi lika noprast, ka, ņemot vērā vēlēšanu rezultātus, par dažādām sadarbības iespējām varētu spriest.

«Kas attiecas uz «Saskaņu», mums sarkanās līnijas vai zaļās līnijas nav novilktas,» teica Ansiņš.

Sarunas laikā tika skarts arī Liepājas lidostas jautājums. Lai arī Zanders bija visai skeptisks pret lidojumu nodrošināšanu uz Liepāju no Rīgas, abi politiķi nebija tik kategoriski, piemēram, Vilnītis pauda, ka

Liepājā ir uzņēmumi, kuru vadība bieži vien lido uz ārvalstīm, un šāds pakalpojums ir ērtāks, nekā braukt uz Rīgu, lai pēc tam lidotu, piemēram, uz Kopenhāgenu.

Savukārt Ansiņš pauda, ka arī citās valstīs ir vairākas lidostas, ne tikai viena. Tāpat šādi reisi var kalpot par Rīgas lidostas papildu potenciālu. Vienlaikus, lai spriestu par rentabilitāti, «jāredz kādi būs cipari».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu