Cik rīdziniekiem izmaksā pilsētas mēra Nila Ušakova publiskā tēla spodrināšana? Kuri cilvēki par to rūpējas, cītīgi atbalstot mēra aktivitātes un kritizējot domes opozīciju? Tikai TVNET - 15. martā lasāms «Re:Baltica» Ingas Spriņģes un Sanitas Jembergas pētījums «Ko Ušakovs tev nestāsta».
Kādēļ Ušakovs izmanto troļļu armiju, lai pats sev uzdotu jautājumus? Lasi TVNET!
Ušakova popularitāti balsta trīs dāsni apmaksāti «vaļi»: reklāmas komercmedijos «Rīgas ziņu» izplatīšanai; nevalstisko organizāciju aktīvisti, kuri ir gatavi iziet ielās pēc pieprasījuma, lai paustu atbalstu savam «saimniekam»; kā arī iespaidīgs sociālo mediju tīkls ar troļļiem, kuru vienīgā rūpe ir mēram komplimentāras informācijas radīšana un atlasīšana, tai skaitā soctīklu platformas izmantošana citādi jeb kritiski domājošu rīdzinieku nonievāšanai un apsmiešanai - arī RD opozīcijas kritizēšanai.
Pētījumā rastas atbildes uz jautājumiem, kas šos «vaļus» apmaksā un kas tos vada? Kas ir projekta «Ušakovs» virzītāji un cik «atvērti» viņi ir pret «Re:Baltica» un citu mediju žurnālistiem, kuriem sabiedrības informēšana un atklātība ir svarīgāka par savu kabatu. Tāpat - kāds bija rīdziniekiem tik «draudzīgā» portāla riga.lv finansējums vēlēšanu gadā?