«Lattelecom» vēl nekomentē, vai pieprasīs kompensāciju par optiskā kabeļa avāriju

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lauris Nagliņš/LETA

Sakaru operatora «Lattlecom» galvenais uzdevums aizvadītajā diennaktī bija atjaunot fiksētā tīkla balss un datu pārraides pakalpojumus Ventspils iedzīvotājiem, kurus skāra optiska kabeļa pārraušana Ventas upes gultnē.

Līdz ar to pāragri lemt, kā tālāk rīkoties jautājumā par atlīdzību un formālu atbildības noteikšanu par notikušo, sarunā ar biznesa portālu «Nozare.lv» teica «Lattelecom» Sabiedrisko attiecību nodaļas projektu vadītāja Līga Bite.

«Lattelecom» iepriekš norādīja, ka optiskais kabelis pārrauts, AS «Latvijas Tilti» veicot darbus Ventā.

Tomēr Bite uzsvēra, ka to, kā rīkoties tālāk un vai virzīt iespējamas pretenzijas pret «Latvijas Tiltiem», varēs lemt tikai pēc tam, kad būs atgriezušies «Lattelecom» darbinieki no notikuma vietas un oficiāli ziņojuši par incidentu.

Kā ziņots, vakar Ventspilī pārrauta optiskā kabeļa dēļ daļa iedzīvotāju palika bez fiksētā un mobilā telefona sakariem, kā arī interneta. Pilsētā nedarbojās arī daudzi bankomāti, daudzos veikalos nevarēja norēķināties ar kartēm. Avārija skāra vairākas «Latvijas Mobilā telefona» bāzes stacijas, bet «Tele2» un «Bite Latvija» tīklu darbību Ventspilī neskāra.

Kabeļa labošanas darbi ieilga pēc plkst.22 ceturtdienas vakarā, kad ar dažādiem paņēmieniem atjaunoja sakarus avārijas skartajiem ventspilniekiem, stāstīja Bite. Bijuši iesaistīti ūdenslīdēji, kas meklējuši vienu no pārrautā kabeļa pusēm, taču šo speciālistu brigāde jau atradusies uz vietas, jo viņus bija nolīguši «Latvijas Tilti».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu