«Facebook» lietotāju skaits sasniedzis 250 miljonus

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Sociālās komunikācijas vietnes «Facebook» lietotāju skaits trešdien sasniedzis 250 miljonus.

Kā norādīja «Facebook» dibinātājs Marks Cukerbergs, tās uzņēmumam ir patiesi iepriecinošas ziņas.

«250 miljoni mums nav tikai ievērojams skaitlis. Tas simbolizē to, cik daudz kontaktu jūs visi esat nodibinājuši,» Cukerbergs raksta «Facebook» oficiālajā blogā.

Pasaulē populārākā sociālā tīmekļa vietne «Facebook» dibināta 2004.gadā. Tā savā slavas ēnā atstājusi arī ASV mediju korporācijai «News Corporation» piederošo interneta komunikācijas vietni «My Space».

Pirmdien Krievijas interneta uzņēmums «Digital Sky Technologies» izteica piedāvājumu iegādāties «Facebook» darbiniekiem piederošās uzņēmuma akcijas 100 miljonu ASV dolāru (aptuveni 50 miljonu latu) apmērā.

Šā gada maijā Krievijas uzņēmums jau investēja tīmekļa vietnē 200 miljonus ASV dolāru (aptuveni 100 miljonus latu). Tagad uzņēmums ir gatavs maksāt 14,77 dolārus (apmēram septiņus latus) par vienu «Facebook» akciju.

Paredzams, ka darījums varētu notikt augustā, informēja «Digital Sky Technologies» pārstāve Dženifera Džila.

«Facebook» vadītājs savukārt norādīja, ka lēmums par akciju pārdošanu jāpieņem uzņēmuma darbiniekiem. Tomēr, kā uzskata Cukerbergs, izteiktais piedāvājums ir atzinība «Facebook» attīstībai un solis pretī atvērtākai pasaulei.

ASV informācijas tehnoloģiju kompānija «Microsoft Corp.» 2007.gadā iegādājās 1,6% «Facebook» akciju, par tām samaksājot 240 miljonus ASV dolāru (aptuveni 120 miljonus latu).

Lai gan «Facebook» lietotāju skaits pēdējā laikā strauji pieaudzis, tīmekļa vietnei būs jāpierāda, ka tā spēj izmantot panākumus peļņas gūšanai. Tas jau ir izdevies tādiem interneta gigantiem kā «Amazon», «eBay», «Google» un «Yahoo!».

«Kopš šodienas 250 miljoni cilvēku visā pasaulē ik dienas izmanto «Facebook», lai pavēstītu citiem par jaunumiem savā dzīvē un uzturētu kontaktus ar draugiem citur pasaulē,» uzskata Cukerbergs.

Viņš arī norādīja, ka interneta komunikācijas vietne «negrasās apstāties pie sasniegtā».

«Mēs turpināsim attīstīties, lai «Facebook» kalpotu aizvien vairāk cilvēkiem visā pasaulē. Un darīsim to, cik labi vien spēsim,» piebilda «Facebook» vadītājs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu