«Citigroup» pazaudē informāciju par četriem miljoniem klientu

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Amerikas Banku grupa «Citigroup» paziņoja, ka ir pazaudēta konfidenciāla informācija par 3,9 miljoniem tās klientu.

Šīs svarīgās informācijas nozaudēšanā esot vainojama starptautisko pārvadājumu kompānija «UPS», kam vajadzēja nogādāt vērtīgās lentes ar klientu datiem uz kompānijas kredītu nodaļu Teksasā.

Nozaudētajās datubāzēs glabājās «Citigroup» klientu vārdi, viņu sociālās apdrošināšanas numuri un veikto darījumu atskaites, kā arī informācija par viņu parādiem.

Konkrēti notikušā negadījuma iemesli pagaidām vēl nav noskaidroti, bet «Citigroup» administrācija uzsver, ka līdz šim nav konstatēts neviens ļaunprātīgs pazaudētās informācijas izmantošanas gadījums. Taču iespējams, ka ļaunprāši varētu izmantot klientu konfidenciālo informāciju, lai piekļūtu viņu kontiem vai veiktu kādas citas nelikumīgas darbības.

Sākot ar jūliju, «Citigroup» izmantos elektroniskās datu pārraides iespējas, kam kombinācijā ar mūsdienu kriptogrāfijas algoritmiem vajadzētu nodrošināt pārraidāmo datu drošību. Elektroniskā datu pārraide pasargās «Citigroup» arī no svarīgu datu nozaudēšanas nākotnē.

Vēl tikai jāpiebilst, ka aptuveni pirms trim mēnešiem tika nozaudēta informācija par 1,2 miljoniem kādas citas ASV bankas— «Bank of America» — klientiem. Arī toreiz informācija par bankas klientiem glabājās uz lentēm.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu