Izvērtēs iespēju numuru pārnešanu nodrošināt īsākā termiņā

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Scanpix/AP

Elektronisko sakaru komersanti izvērtēs iespējas nodrošināt numura pārnešanas pakalpojumu vēl īsākā termiņā nekā līdz šim, tādējādi galalietotājiem padarot ērtāku numura saglabāšanas pakalpojumu, portālu «Apollo» informēja sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK).

Mobilo tīklu operatori savstarpēji vienosies par visiem komersantiem pieņemamu numura saglabāšanas termiņu un procedūru mobilajos tīklos, bet uzņēmums «Lattelecom», veicot numura pārnešanas procedūru detalizētu auditu, izvērtēs tehniskās iespējas nodrošināt numura saglabāšanas pakalpojumu īsākā termiņā fiksēto telefonu tīklā. Komersanti savus priekšlikumus regulatoram sola sniegt tuvākā mēneša laikā.

SPRK rīkotās diskusijas laikā tās dalībnieki konstatējuši, ka pastāv atšķirības numura saglabāšanas procesos publiskajā fiksēto telefonu tīklā un publiskajā mobilo telefonu tīklā, līdz ar to numura saglabāšanas termiņš būtu nosakāms tāds, ko var nodrošināt gan publisko mobilo, gan publisko fiksēto telefonu tīklu operatori. Operatoru pārstāvji norādīja, ka no numura pārnešanas procesa loģistikas viedokļa var būt lietderīgi noteikt atšķirīgus numura pārnešanas laikus.

Pašreiz spēkā esošie Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumi paredz, ka šis pakalpojums galalietotājam nodrošināms 10 darba dienu laikā. Taču pagājušajā gadā pieņemtā Eiropas Savienības direktīva apredz, ka numuru pārnešana un to sekojoša aktivēšana jāveic pēc iespējas īsākā termiņā, bet numura aktivizēšana - vienas darbdienas laikā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu