1188 – atbalsts savējiem arī ārzemēs

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: SCANPIX/REUTERS

Sākot ar šodienu Uzziņu dienests 1188 piedāvā jaunu pakalpojumu tiem, kuri dodas uz ārzemēm. Turpmāk ikvienam klientam, kas atrodas ārpus Latvijas teritorijas būs iespējams saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem vienkārši nosūtot īsziņu uz 1188. Pakalpojums tiks nodrošināts 24h diennaktī un atbildes iespējams saņemt gan latviešu, gan krievu valodā, portālam «Apollo» pavēstīja SIA «Lattelecom» Komunikācijas daļas projektu vadītāja Līga Bite.

«Ārzemēs cilvēki bieži saskaras ar situācijām, kurās nepieciešams padoms, trūkst informācijas vai grūtības rada sazināšanās svešvalodā. Šis pakalpojums ir unikāla iespēja saņemt informāciju jebkurā valstī, sev saprotamā valodā. Turpmāk ar Uzziņu dienesta 1188 palīdzību ceļošana būs vēl ērtāka un drošāka ikvienam, it īpaši tiem, kuri dodas uz kādu valsti pirmo reizi,« skaidro «Lattelecom BPO» izpilddirektore Ilze Zoltnere.

Pakalpojumus var izmantot ikviens, kuram ir Latvijas pieslēgums. Sūtot īsziņu uz 1188, valsts kods nav jāpievieno, jo īsziņa tiks adresēta automātiski.

Vienā atbildes īsziņā iespējams saņemt līdz pat 3 informācijas ziņām. Par uzdoto jautājumu nav jāmaksā, tarificēta tiek tikai atbildes īsziņa – 40 santīmi (ar PVN). Arī gadījumā, kad operators nesniedz atbildi uz jautājumu, bet nosūta precizējošu jautājumu, īsziņa neko nemaksās.

Lielākā daļa no starptautiskajām uzziņām Latvijā ir pieejamas sadarbībā ar Eiropas uzziņu dienestu asociācijas (EIDQ) biedriem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu