Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..

Trešdien Zemei tuvojas asteroīds

Foto: Scanpix/Reuters

Trešdien Zemei pietuvosies asteroīds, kura diametrs ir septiņi līdz četrpadsmit metri, vēstī «Utro.ru».

Debess ķermenis Zemei garām aiztrauksies aptuveni 84 tūkstošu kilometru attālumā. Astronomi atzīmē - kaut arī šo var uzskatīt par ļoti nelielu asteroīdu, to būs iespējams saskatīt ar amatieru teleskopa palīdzību.

Asteroīds mūsu planētai neesot bīstams pat gadījumā, ja ar to sadurtos, jo nonākot atmosfērā, tas sadegtu, nesasniedzot Zemes virsmu.

Globālus draudus Zemei radot tikai tie kosmiskie ķermeņi, kuru izmēri ir lielāki par desmit kilometriem diametrā.

Tuvojošos asteroīdu astronomi atklāja svētdien. Tas pieder pie asteroīdiem, kuru orbītas atrodas starp Sauli un Zemi. Šīs grupas asteroīdi no citiem atšķiras ar ļoti izstieptām orbītām.

Šā gada jūlijā astronomi nāca klajā ar pētījumu, kurā tika atklāts, ka 2128. gadā mūsu planētai draud sadursme ar milzīgu asteroīdu.

0 Komentāri