Portāls «Apollo» maijā atzīts par ceturto ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos, liecina «DDB Latvia» apkopotā informācija.
Portāls «Apollo» - ceturtais ietekmīgais zīmols sociālajos medijos
«DDB Latvia» pārstāve Ieva Knāķe-Milberga informē, ka maijā Latvijas internetā kopumā vērojams kritums apmeklējuma plūsmā un aktivitātē.
Knāķe-Milberga skaidro, ka tas nozīmē ne tikai ātrāku vasaras sezonas iestāšanos, bet arī to, ka ietekmīgāko zīmolu topā vērojamas sezonālas aktualitātes.
Lai gan līderu pozīcijas kopējā topā tāpat kā iepriekšējā mēnesī ieņem zīmoli «Delfi» un «Baltic Taste», topa 3.vietā ierindojies kolektīvās iepirkšanās portāls «Pērkam Kopā», pakāpjoties par četrām pozīcijām.
Viņa informē, ka kopējo topu papildinājuši arī daudzi spēcīgi jaunpienācēji, kuru aktivitātes ir sezonālas vai skar sabiedrībai nozīmīgas aktualitātes. Par Top50 pozīcijām cīnās vasaras sezonā aktuālie pasākumu un nišu zīmoli («Precības.lv», «Nordea Rīgas Maratons», «Summer Sound» festivāls u.c), kā arī atsevišķu pilsētu portāli (Valmieras pilsēta, Ventspils), kuru iesaistes pieaugums, iespējams, saistīts ar aizvadītajā mēnesī sabiedrībai svarīgajām politiskajām aktualitātēm.