Izsludināts konkurss par priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerctelevīzijās

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) izsludinājusi konkursu par Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerctelevīzijās, liecina informācija NEPLP mājaslapā.

NEPLP nolikumā norādīts, ka konkursa mērķis ir veidot informatīvi analītisku televīzijas priekšvēlēšanu raidījumu, kas paredzēts pārraidīšanai komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu televīzijas programmā. Raidījumā plānots atspoguļot šī gada Saeimas vēlēšanām Latvijā pieteikto deputātu kandidātu sarakstus un to priekšvēlēšanu programmas, nodrošinot Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma izpildi, un veicinātu pēc iespējas plašāku vēlētāju aktivitāti un pilsonisko līdzdalību Saeimas vēlēšanās.

Kā liecina padomes nolikums, televīzijas priekšvēlēšanu raidījumi paredzēti izplatīšanai zemes apraides, satelīta, kabeļu, interneta un citās raidīšanas platformās laika posmā no šī gada 6.septembra līdz 5.oktobrim.

Konkursa kopējais finansējums ir 75 000 eiro.

Pēc konkursa uzvarētāju noteikšanas padome konkursa finansējuma 60% izmaksās avansā pēc līguma noslēgšanas, veicot maksājumu ne vēlāk kā līdz šī gada 17.augustam, bet atlikušos 40% izmaksās, izpildot līguma saistības.

Konkursu pieteikumu iesniegšanas termiņš ir līdz šī gada 25.jūlija plkst.16. Savukārt konkursu pretendentu izvērtēšana notiks ne vēlāk kā līdz šī gada 3.augustam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu