Uzņēmumu reģistra virtuālais asistents «Una» pieejams arī «Facebook»

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

No trešdienas «Facebook Messenger» lietotājiem ir pieejams Uzņēmumu reģistra (UR) virtuālais asistents «Una», kurš UR klientiem sniedz informāciju par uzņēmumu nodibināšanu un likvidēšanu un ziņas par dokumentu virzību.

«Lai gan nākotnes valsts pārvaldes vēstnese «Una» darbu UR ir uzsākusi pavisam nesen - 13. jūnijā, esam paplašinājuši tās saziņas kanālus, un no šodienas «Una» ir sastopama arī UR «Facebook» kontā. Tas ļaus vēl vairāk paplašināt «Unas» klientu loku, efektivizēt iestādes darbu un paātrināt klientu apkalpošanu. Arī šajā vietnē saziņa ar «Unu» būs iespējama visu diennakti,» teica UR galvenā valsts notāre Guna Paidere.

Virtuālā asistenta izstrādātājs, valodu tehnoloģiju uzņēmuma «Tilde» valdes priekšsēdētājs Andrejs Vasiļjevs norāda, ka «Una» intensīvi mācīsies no komunikācijas ar klientiem, un nākotnē varēsim paplašināt ne tikai saziņas kanālus, bet arī tās kompetences jomas.

UR informēja, ka, atverot UR tīmekļvietni vai «Facebook Messenger», parādās logs, kurā virtuālajam asistentam var rakstiski uzdot interesējošo jautājumu par uzņēmumu reģistrāciju, likvidāciju vai dokumentu virzību. Ja virtuālais asistents uz kādu jautājumu nespēs sniegt atbildi, tam ir savs e-pasts, kas ļauj klientam turpināt sarunu ar UR darbinieku. Tādējādi UR klientam būs iespēja izvēlēties sarunu ar reālu UR darbinieku.

Jau ziņots, ka «Una» ir pirmais Latvijas valsts pārvaldes virtuālais asistents, kas kopš tā darbības uzsākšanas šā gada 13.jūnijā bija pieejams tikai UR tīmekļvietnē. Kopš darbības uzsākšanas «Una» sniegusi atbildes jau uz vairāk nekā 14 000 klientu jautājumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu