Vai drīzumā lidmašīnās būs «stāvvietas»?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: SCANPIX

Itālijas lidmašīnu krēslu ražošanas uzņēmums «Aviointeriors» prezentējis jaunu krēslu dizainu, kas ļaus lidmašīnu pasažieriem lidojumu laikā izstiept kājas tik daudz, cik vien viņi vēlas, un bez maksas. Sēdēšana šajos krēslos gan būšot tik vertikālā stāvoklī, ka tā vairāk atgādina stāvēšanu, vēsta ASV raidorganizācija CNN.

Lidmašīnu krēslu «SkyRider 2.0» dizainu «Aviointeriors» prezentēja šogad Vācijas pilsētā Hamburgā notikušajā aviācijas interjeru izstādē «Aircraft Interiors Expo 2018».

Kā norāda «Aviointeriors», «SkyRider 2.0» krēslu koncepcija samazina attālumu starp sēdvietu rindām, tādējādi ļaujot aviokompānijām palielināt pasažieru skaitu lidmašīnās.

Saskaņā ar uzņēmuma aplēsēm, pasažieru skaitu lidmašīnās, kas izmantos «SkyRider 2.0» krēslus, varēs palielināt par 20%, tādējādi palielinot lidsabiedrību ieņēmumus.

«SkyRider» krēslu dizains nav jauns projekts – pirmo līdzīgas koncepcijas krēslu projektu «Aviointeriors» prezentēja jau 2010.gadā, tomēr šis projekts neieguva aviokompāniju atsaucību.

Projekta «SkyRider» pirmā versija arī nesaņēma ASV Federālās aviācijas administrācijas apstiprinājumu.

Vertikālo «sēdvietu» koncepcija nav jauna – tās dažādas variācijas cirkulē jau gandrīz 20 gadus.

2003.gadā ideju par «stāvvietām» lidojumos prezentēja arī Eiropas lidmašīnu ražotājs «Airbus», bet 2010.gadā atbalstu līdzīgai idejai pauda arī Īrijas zemo cenu aviokompānija «Ryanair».

Abi uzņēmumi gan šos plānus tā arī nav īstenojuši.

Arī «SkyRider 2.0» krēsli nav izraisījuši nekādu ažiotāžu – tos pagaidām nav pasūtījusi neviena aviokompānija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu