Video: Koenigsegg Agera RS uz šosejas sasniedz 458 km/h

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Slēgta šoseja tuksneša vidū Nevadas štatā nozīmē neērtības autobraucējiem, kas to izmanto ikdienas vajadzībām. Mazajam zviedru autobūves uzņēmumam Koenigsegg tas savukārt nozīmē iespēju iegūt pasaulē ātrākā ielas auto ražotāja titulu. Un to uzņēmums arī ieguva.

Vēl tikai 1.oktobrī Koenigsegg Agera RS kļuva par pirmo auto pasaulē, kurš spējis no 0 paātrināties līdz 400 km/h un tad pilnībā atkal apstāties mazāk nekā 40 sekundēs. Ja precīzi, tad 36,44 sekundēs. Iepriekšējais rekords - 41,96 sekundes, kas piederēja Bugatti Chiron, tādējādi tika pārspēts par vairāk nekā 5 sekundēm.

Tomēr Koenigsegg kontā tagad ir ne tikai šis Bugatti rekords, jo uz slēgtas šosejas Nevadas štatā Koenigsegg pamanījušies uzstādīt arī ātruma rekordu. Iepriekš pasaulē ātrākais auto bija 1200 zirgspēku Bugatti Veyron Super Sport, kurš 2010.gadā divu braucienu summā vidēji attīstīja 431 km/h. Pēc tam amerikāņu Hennessey Performance ar savu Venom GT sasniedza 435,1 km/h, tiesa, šis rekords uzskatāms par neoficiālu, jo tika veikts tikai viens ieskaites brauciens.

Tagad zviedri ar savu Agera RS šos franču un amerikāņu sasniegumus ar lielu rezervi sagrāvuši. Veicot divus braucienus, Koenigsegg Agera RS vidējais ātrums bija 447,23 km/h. Šo rezultātu veido pirmajā braucienā attīstītie 436,45 km/h un otrajā braucienā sasniegtais 457,53 km/h ātrums.

Jāteic gan, ka Konigsegg rūpnīcas pilota Niklasa Liljas un viņa vadītā auto vārds Ginesa rekordu grāmatā vēl šobrīd neparādīsies, jo netika veikti divi braucieni pretējos virzienos, kas nepieciešams, lai līdzsvarotu ceļa profila un vēja virziena atšķirības.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu