BMW pasaulei atklāj jaunākās paaudzes X5

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Līdz 1999.gadam BMW klāstā nebija neviena krosovera. Tagad ir X1, X2, X3, X4, X5, X6, drīzumā būs gatavs X7 un runā, ka klāstam ar laiku pievienosies arī X8.

 
Foto: BMW

Kļuvis jūtami lielāks

BMW nupat prezentējuši savu kārtējo meistardarbu - jaunās paaudzes X5 jeb 1999.gadā iznākušā oriģinālā tāda paša nosaukuma modeļa tiešo pēcteci.

Pagaidām gan X5 parādīts tikai tīmeklī, bet klātienē skatīt un apčamdīt to varēs novembrī.

X5 ir 4922 mm garš, 2004 mm plats, 1745 mm augsts, un attālums starp asīm ir 2975 milimetru. Tādējādi automobilis ir par 36 mm garāks, par 66 mm platāks un par 19 mm augstāks nekā līdz šim. Riteņu bāze vienlaicīgi pastiepusies par 42 milimetriem.

Jaunais X5 patiks arī praktiskiem cilvēkiem, kam diendienā jāpārvadā daudz mantu, jo bagāžnieka tilpums ir 645 litri. Ar nolaistām atzveltnēm tas pieaug līdz 1860 litriem. Būtiski, ka decembrī

BMW sāks piedāvāt opciju pasūtīt auto ar divām atsevišķām sēdvietām aizmugurē, nevis tradicionālo, trīsvietīgo beņķi.
 
Foto: BMW

Pirmo reizi Off-Road pakete

X5 ir konstruēts uz BMW CLAR tehnoloģiskās platformas, kas veido arī 7. sērijas pēdējās paaudzes bāzi. Automobilim būs pneimopiekare kā uz aizmugurējās, tā arī priekšējās ass, kas klīrensu var mainīt 80 milimetru diapazonā, un aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma.

Pneimopiekari, starp citu, varēs pārvaldīt gan ar pogu salonā, gan ar rīkiem atslēgas ekrānā.

Tāpat kā iepriekš, BMW X5 ir divdaļīgs bagāžnieka vāks, kura augšējā sekcija ceļas augšup, bet apakšējā nolaižas. Visi procesi neprasīs piepūli no lietotāja, jo notiek ar elektropiedziņu.

 
Foto: BMW

Eiropā jaudīgākais būs dīzelis

Jaunajam BMW X5 šobrīd ir sagatavoti četri dzinēji. xDrive50i, ko Eiropā nepārdošot, paredzēts 4,4 litru V8 turbo motors ar 462 ZS. xDrive40i būs 3 litru turbo motors ar 340 ZS, xDrive30d būs 3 litru dīzelis ar 265 ZS, savukārt

M50d paredzēts tāda paša tilpuma, taču ar četriem turbokompresoriem apgādāts motors ar 400 ZS.

Visi motori strādās pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Kā opcija būs pieejama ne tikai M Sport dinamiskas braukšanas pakete ar elektroniski bloķējamu aizmugurējo diferenciāli, bet pirmo reizi Off-Road pakete. Tā ietvers pneimopiekari uz abām asīm, aizsargplātnes apakšā un vairākus braukšanas režīmus, kas

pielāgo pārnesumkārbas, dzinēja atsaucības, klīrensa un stabilizācijas sistēmas iestatījumus braukšanai pa sniegu, dubļiem, akmeņiem un smiltīm.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu