Indra Salceviča: «Sieviešu žurnāli bieži vien portretē deformētu, nereālu sievietes tēlu»

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publiciātes foto

Zviedru modes un mājas preču interneta mazumtirdzniecības zīmols «Cellbes» sadarbībā ar Latvijā pazīstamo stilisti, dizaineri un redaktori Indru Salceviču aicināja zīmola uzticamākos fanus uz jaunākās modes kolekcijas prezentāciju.

Pagājušajā nedēļas nogalē apģērbu zīmols sadarbībā ar stilisti Indru Salceviču pārvērta Jēkabpils modīgāko vietu «Klasse» modes pasākuma telpā.

Modes vakariņu laikā Indra Salceviča sniedza ieteikumus,

kā atjautīgi veidot garderobi, izmantojot tikai septiņus elementus,

prezentēja pašreizējās modes tendences, kuras patiešām var savā garderobē iekļaut īstas sievietes, savukārt grima māksliniece Jana Kozlova vadīja grima apmācības, piedāvājot reāli izmantojamas tendences.

«Esmu nākusi no Salas novada, tāpēc lepojos ar iespēju sākt sadarbību ar Cellbes Jēkabpilī.

Mūsdienu sieviešu žurnāli bieži vien portretē deformētu, nereālu sievietes tēlu.

Par laimi, zīmols piedāvā modi un augstas kvalitātes apģērbus visu izmēru sievietēm. Lai izveidotu ikdienas garderobi, jums vajadzēs tikai septiņus elementus. Mans ieteikums ir būt modernai un iepirkties internetā - iepirkšanās mājās ir ļoti atslābinoša pieredze, saņemot iepirkumus, varat tos piemērīt reāla spoguļa priekšā un pārbaudīt, vai apģērbs der un atbilst jūsu aksesuāriem, turklāt, ja izmērs nav pareizs, apģērbu var nosūtīt atpakaļ veikalam dažu stundu laikā,» stāsta Indra Salceviča, kas radījusi pirmo interneta žurnālu sievietēm, kuru izmērs ir virs 36.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu