Bugatti atklāj gaidīto Chiron Sport; ir viegla vilšanās

FOTO: Bugatti

Ženēvas automobiļu izstādē Volkswagen grupā ietilpstošais zīmols Bugatti prezentējis iepriekš pieteikto «īpašo» Chiron.

Lai gan iepriekš klīda runas, ka uz Ženēvu tiks vesta ekstrēmā Chiron versija ar līdz pat 1700 zirgspēkiem un kosmiskiem maksimālā ātruma rādītājiem, izrādās, ka Šveicē nogādāts Chrion, kam

nosaukumā pievienots vārds Sport, taču nav pilnīgi nekādu izmaiņu dzinēja veiktspējas parametros.

Bugatti Chiron Sport tehniskie dati

Mašīnai uzstādītais 8 litru W16 dzinējs ar četriem turbo kompresoriem aizvien attīsta 1500 ZS un 1600 Nm, ko saņem pilnpiedziņas sistēma. Tādējādi 100 km/h mašīna sasniedz 2,4 sekundēs, bet līdz 300 paātrinās 13,1 sekundē.

Mašīnas maksimālais ātrums ikdienas lietošanā, tātad, piemēram, uz autobāņa, ir elektroniski ierobežots pie 380 kilometriem stundā,

savukārt īpaši atbloķējamajā top speed režīmā auto nebrauks ātrāk par 420 km/h.

Ja cilvēks pērk Bugatti Chiron, lai trauktos sacīkšu trasē vai iespējami ātri pa kalnu serpentīniem Francijas dienvidos, tad gan viņam labāk izvēlēties Sport modeli. Tāpēc, ka šai Chiron versijai ir veikti uzlabojumi balstiekārtā, veiktas izmaiņas amortizatoru pārvaldībā, kā dēļ tie reaģē par vidēji 10 procentiem stingrāk, modificēta stūres iekārta, kā arī optimizēts aizmugurējās ass diferenciālis, kam tagad ir dinamiskā vilkmes vektorēšanas funkcija.

FOTO: Bugatti

Papildus tam Chiron Sport ir par 18 kilogramiem vieglāks nekā standarta modelis.

Cita starpā tas panākts, pirmo reizi sērijveida mašīnai uzstādot oglekļa šķiedras logu tīrītājus. Tie ir par 77% vieglāki nekā standarta slotiņas un ļauj ietaupīt 1,4 kilogramus svara. Tāpat automobilim izstrādāti jauni, vieglāki riteņu diski un palielināts oglekļa šķiedras lietojums.

FOTO: Bugatti

Ko dod visi šie uzlabojumi, kas piedevām esot manāmi tikai tad, kad tiek ieslēgts Handling braukšanas režīms? Bugatti norāda, ka

jūtami labāku mašīnas vadāmību, atsaucību un iespēju attīstīt lielāku ātrumu pagriezienos.

Kompānijas testos, piemēram, noskaidrots, ka Sport modelis Nardo testu trases izveicības daļā ir par 5 sekundēm ātrāks nekā parasts Chiron.

Bez uzlabojumiem vadāmībā Chiron Sport paredzētas arī jaunas virsbūves krāsu opcijas, kā arī specifiski dizaina elementi. Cik tas maksā? Eiropā neto bāzes cena noteikta 2,65 miljonu eiro apmērā. Standarta Chiron ir nedaudz lētāks - tas maksā 2,5 miljonus.

Foto: kā top Bugatti Chiron

Uz augšu