«LNT» apgrozījums pērn samazinājās par 2,7%; zaudējumi - 1,5 miljoni eiro

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Televīzija AS «Latvijas Neatkarīgā Televīzija» pērn strādāja ar 6,296 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% mazāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas zaudējumi samazinājās par 10,9% un bija 1,536 miljoni eiro, liecina «Firmas.lv» informācija.

Vadības ziņojumā skaidrots, ka apgrozījuma samazinājums saistīts ar aizvien pieaugušo konkurenci ar Latvijā retranslētajiem kanāliem, kas ietekmē auditorijas skatīšanas daļas uzņēmuma portfelī esošajiem kanāliem, kā arī, piedaloties reklāmas tirgus naudas sadalē, samazinājās uzņēmuma reklāmas ieņēmumi.

Pēc Latvijas Reklāmas Asociācijas apkopotajiem datiem ilgstoši stagnējošais televīzijas reklāmas tirgus pērn, salīdzinājumā ar 2016.gadu, ir audzis par 3%, kas kopā ar katru gadu aizvien pieaugošajiem konkurences apstākļiem būtiski skar kanālu LNT, kura pamats ir ziņas un citi pašu ražotie raidījumi un, kuru izmaksas ir vairākkārt lielākas nekā iepirktajam saturam.

Vadība minēja, ka 2018.gadā kompānija plāno turpināt strādāt pie LNT un «Kanāla 2» satura uzlabošanas, ņemot vērā satura patēriņa paradumus ne tikai televīzijā, bet arī digitālajā vidē, vienlaikus rūpīgi izvērtējot produktu rentabilitāti, lai nākotnē kompānija gūtu peļņu.

AS «Latvijas Neatkarīgā Televīzija» dibināta 1996.gada martā un tā pamatkapitāls ir 2,663 miljoni eiro. Kompānijas 100% kapitāls pieder UAB «Bite Lietuva».

2016.gadā kompānija strādāja ar 6,469 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 22,7% mazāks nekā iepriekšējā gadā, un tās zaudējumi pieauga par 90,25% un sasniedza 1,723 miljonus eiro.

Kompānijas pamatdarbība ir komerctelevīzijas darbība, piedāvājot Latvijas reklāmdevējiem reklāmas laiku un citus reklāmdevēja produktu reklamēšanas veidus kanālos LNT un «Kanāls 2». Tāpat veido programmas plašai auditorijai, uzsverot tādas vērtības kā patriotisms, ģimeniskums, sociālā atbildība, kā arī piedāvājot daudzpusīgu rīta un vakara informatīvo raidījumu bloku, izklaides šovus un citus raidījumus visas nedēļas garumā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu