Uzlāde ar lietotni «Porsche Connect» un Porsche uzlādes pakalpojumu
Ir ievērojami uzlabota Cayenne E-Hybrid akumulatora ietilpība, kā arī elektriskā nobraukuma un jaudas palielinājuma rezerves: salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli akumulatora ietilpība ir palielinājusies no 10,8 līdz 14,1 kWh. Tas ir aptuveni 30% pieaugums. Ar šķidrumu dzesētais akumulators, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma grīdas automobiļa aizmugurē, sastāv no astoņiem elementu moduļiem ar 13 prizmatiskiem litija jonu elementiem katrā. Augstsprieguma akumulators tiek pilnīgi uzlādēts 7,8 stundās, izmantojot 230 voltu, 10 ampēru savienojumu. Ja standarta 3,6 kilovatu lādētāja vietā tiek izmantots papildaprīkojumā pieejamais 7,2 kilovatu iebūvētais lādētājs ar 230 voltu, 32 ampēru savienojumu, akumulators tiek uzpildīts 2,3 stundās.
Uzlādes procesu var vadīt un uzraudzīt, izmantojot Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmu (PCM), kā arī darīt to attālināti ar lietotni «Porsche Connect». Standartaprīkojumā ir ietverta autonomā mikroklimata kontrole, proti, apsilde un gaisa kondicionēšana, kad aizdedze ir izslēgta, un arī to var atsevišķi pārvaldīt ar viedtālruni. «Porsche Connect» var izmantot, lai atrastu un filtrētu uzlādes stacijas un iestatītu tās par navigācijas galamērķi. Jaunais Porsche uzlādes pakalpojums nodrošina piekļuvi dažādu pakalpojumu sniedzēju publiskajām uzlādes stacijām, neprasot papildu reģistrāciju pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja. Rēķins tiek saņemts tieši Porsche ID kontā.
Jauns hibrīdmodulis un ātras pārslēgšanās «Tiptronic S»
Porsche ir pārveidojis Cayenne E-Hybrid piedziņas sistēmu. Hibrīdmoduli veido elektromotora un atdalošā sajūga īpaši integrēts apvienojums. Atšķirībā no iepriekšējās elektrohidrauliskās sistēmas ar vārpstas pievadu tagad atdalošais sajūgs tiek darbināts elektromehāniski, tādējādi nodrošinot vēl ātrāku reakcijas laiku. Transmisija ir ieguvusi jauno «Tiptronic S» ar astoņiem pārnesumiem, kas ir no jauna izstrādāta visam Cayenne klāstam. Automātiskā pārnesumkārba ne tikai nodrošina komfortablāku un vienmērīgāku braukšanas uzsākšanu, bet arī ievērojami paātrina pārnesumu pārslēgšanu. Turklāt vēl vairāk ir samazināts vilces spēka pārtraukums pārslēgšanas procesos.