Viņš skaidroja, ka tas ir viens no sarežģītākajiem «Rail Baltica» tehniskajiem projektiem, jo tajā iekļaujas ne tikai pašas stacijas projektēšana, bet arī tuvējās apkārtnes un infrastruktūras savietojamības projektēšana.
Kopumā būvprojekta izstrādātājam jāizstrādā projekts sliežu ceļam, kura garums ir 4,4 kilometri, kuros iekļaujas vairāk nekā divi kilometri uzbēruma un vairāk nekā divu kilometru garas estakādes projektēšana.
«Jāņem vērā, ka runa nav vienkārši par «Rail Baltica» stacijas kā ēkas izveidošanu lidostā «Rīga«. Tas ir ļoti sarežģīts projekts vairāk nekā četru kilometru garumā, kurā projektētājam jāparedz dzelzceļa līnijas izvietošana uz uzbēruma, estakādes, sākot jau no Ulmaņa gatves. Tāpat būvprojektā jāiekļauj esošā un arī turpmāk plānotā lidostas «Rīga» infrastruktūra,» stāstīja Linužs.
Konkursā uzvarējusī pilnsabiedrība «Prosiv», kurā apvienojušies Itālijas uzņēmums «Sintagma», Slovākijas uzņēmums «Prodex» un Latvijas uzņēmums «Vektors T», izvēlēta, jo tajā esošie uzņēmumi ir pierādījuši sevi kā pieredzējušus un kompetentus projektētājus, atzīmēja Linužs, piebilstot, ka projektēšana ilgs 17 mēnešus. Pēc tam paredzēts sludināt būvniecības iepirkumu.
Lidostas «Rīga» valdes priekšsēdētāja Ilona Līce atzina, ka šis projekts būs ļoti liels izaicinājums gan projektētājiem un būvniekiem, gan arī lidostai, jo tā plānošanai un ieviešanai jānorit ciešā sasaistē ar lidostas attīstību un paplašināšanu.