Viens no iesniegumiem ir par faktu, ka sludinājumu portālos tiek piedāvāts iegādāties biļetes uz Vispārējo latviešu Dziesmu un deju svētku pasākumiem. Savukārt otrs iesniegums ir par aculiecinieka video, kurā 2018.gada 3.martā fiksēts, ka lielveikala «Sky&More» telpās SIA «Biļešu paradīze» kasē esoša persona, iespējams darbinieces klātbūtnē, no atvilknes paņem vairākas biļetes.
«No video rodas priekšstats, ka persona ir iespējams ļaunprātīgi izmantojusi dienesta stāvokli un ieguvusi Svētku biļetes apejot noteikto biļešu tirdzniecības kārtību,» skaidroja Vasiļjeva.
Rīt, 6.martā plkst.10 LNKC telpās notiks preses konference, kurā svētku rīkotāji un «Biļešu Paradīze» sniegs sabiedrībai skaidrojumu par pakalpojuma izpildi un tā trūkumiem. Preses konferencē piedalīsies arī informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas «Cert.lv» pārstāvji.
Kā ziņots, svētku rīkotāji svētdien aicināja vērsties «Biļešu paradīzē» ikvienu, kurš oficiālajā interneta veikalā ir iegādājies un apmaksājis svētku pasākumu biļetes, bet nav tās saņēmis.
Kā aģentūru LETA informēja Vasiļjeva, svētku rīkotāji saņēmuši biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atnākušas e-pastā un nav atrodamas pircēja profilā «Biļešu paradīzes» mājaslapas sadaļā «Jūsu izdarītie pirkumi».