Informācija Dziesmu un deju svētku biļešu pircējiem, kuri pēc pirkuma apmaksas internetā nesaņēma biļetes

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sintija Zandersone/LETA

XXVI Vispārējie latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku rīkotāji saņem biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atsūtītas e-pastā un nav atrodamas pircēja profilā «Biļešu Paradīzes» sadaļā «Jūsu izdarītie pirkumi».

Kā ziņo XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku Sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva, visi biļešu pircēji, kam ir šādas sūdzības, tiek aicināti sazināties ar biļešu tirdzniecības pakalpojuma sniedzēju SIA «Biļešu Paradīze», rakstot e-pastu uz info@bilesuparadize.lv.

Vēstulē svarīgi norādīt pircēja vārdu, uzvārdu un pirkuma rēķina numuru vai bankas maksājuma uzdevuma izdruku.

Latvijas Nacionālā kultūras centra izsludinātajā iepirkumā «XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums» par saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu tika atzīts SIA «Biļešu paradīze» piedāvājums.

Iepirkumam par svētku biļešu tirdzniecību bija pieteikušies trīs pretendenti.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu