Ar Rīgas Dinamo hokejistu piedalīšanos Rīgā atklāti BMW i3s un MINI Countryman plug-in hybrid

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BalticPictures.lv

Īpašā pasākumā kopā ar «Dinamo Rīga» hokejistiem sestdien Rīgā tika atklātas divas dabai draudzīgas automašīnas - BMW i3s un pirmais MINI Countryman plug-in hibrīds, informēja «Inchcape Motors Latvia» BMW Grupas vadītājs Ivars Norvelis.

Pasākums īstenā ģimeniskā gaisotnē, kur kopā ar «Dinamo Rīga» spēlētājiem Lauri Dārziņu, Miķeli Rēdlihu, Gintu Meiju, Brendanu Makmilanu, Miku Indraši un vārtsargu Jāni Kalniņu klātesošajiem bija iespēja iemēģināt roku dažādos «Hockey Revolution» trenažieros un «Xbox» spēlēs, norisinājās sestdien, 24.februārī BMW salonā.

Vienlaikus šādi tika atzīmēta BMW zīmola Latvijā un hokeja kluba «Dinamo Rīga» sadarbības turpināšana arī 2018.gadā.

«Jau 15 gadus MINI priecē savus fanus ar aizraujošu braukšanu, izsmalcinātu dizainu un individuālu stilu. Šajā laikā zīmols ir paspējis iekarot arī jaunas mērķauditorijas, tagad valdzina arī «zaļi» domājošo sirdis. Savukārt jaunais BMW i3s pierādīs, ka arī elektroautomašīna var radīt īstas sporta automašīnas sajūtas,» stāsta Norvelis.

Pilsētnieciskais MINI Countryman plug-in hybrid

Jaunais MINI Cooper S E Countryman ALL4 ir perfekti piemērots pilsētniekiem, kuri vēlas būt dabai draudzīgi, dodoties ikdienas gaitās uz darbu un atpakaļ, taču vienlaikus vēlas nedēļas nogalēs doties tālākos izbraucienos.

«Plug-in hibrīda koncepts perfekti atbilst jaunajam MINI Countryman modelim, jo tas piedāvā pilnvērtīgu pilnpiedziņu, kā arī var tikt darbināts ar elektrību gan pilsētā, gan ārpus tās. Šim segmentam tā ir unikāla īpašība,» stāsta Norvelis.

Automašīnā ir

iebūvēts 3 cilindru benzīna dzinējs un sinhronais elektromotors, lai kopā nodrošinātu dzinējspēku 224 ZS apmērā.

Tikpat iespaidīgs ir arī vidējais degvielas patēriņš: 2,3 uz 100 kilometriem, turklāt no miera stāvokļa tas var sasniegt 100 km/h vien 6,8 sekundēs. Darbojoties tikai elektro režīmā, šis auto var attīstīt ātrumu līdz pat 125 km/h un nobraukt 42 kilometrus.

Interjeram ir izstrādātas īpašas detaļas - dzeltena starta poga paneļa centrālajā daļā un snieguma rādījumu displejs stūres zonā. Standarta aprīkojumā visiem MINI Cooper S E Countryman ALL4 ir iebūvēts radio «MINI Visual Boost» ar 6,5 collu ekrānu centrālajā paneļa daļā. Tas atspoguļo informāciju par uzlādes līmeni un izvēlēto braukšanas režīmu.

Ir pieejami trīs dažādi braukšanas režīmi. SAVE Battery režīmā benzīna dzinējs uzlādē akumulatoru vai saglabā 90% uzlādes līmeni, MAX E-drive režīma auto uz priekšu dzīs dabai draudzīgais elektromotors, savukārt AUTO EDRIVE režīms pats nosaka efektīvāko elektromotora un benzīna dzinēja kombināciju atkarībā no ātruma, paātrinājuma un akumulatora statusa.

Pēc eksperta stāstītā, jaunais MINI Countryman ir lielākais modelis zīmola vēsturē ar lielu ietilpību, turklāt nav zaudējis lieliskās vadāmības īpašības, kas ir citiem modeļiem. Automobiļa papildu drošības funkcijām, ieskaitot sadursmes brīdinājumu un ārkārtas bremzēšanas funkciju, tika veiktas ASV Lielceļu drošības apdrošināšanas institūta (IIHS) pārbaudes, lai samazinātu ātrumu un bojājumu risku sadursmes gadījumā. Tas jau ir saņēmis maksimālo piecu zvaigžņu vērtējumu Euro NCAP trieciendrošības testā, kā arī IIHS piešķīra MINI Countryman augstākās drošības atzīmes.

Sportiskais BMW i3s

«BMW i3s turpina BMW i zīmola tradīciju, proti, būt BMW Grupas celmlauzim tehnoloģiju inovācijās. Piemēram, tajā iestrādāta jauna vilces kontroles sistēma, kura īpaši piemērota momentānas jaudas padevei. Tā stabilizē braukšanu nelabvēlīgos laikapstākļos, kad tiek aktīvi bremzēts vai uzņemts ātrums. Šīs inovācijas pamatā ir 50 reizes ātrāka kontroles sistēmas darbība tieši spēka piedziņas sistēmā, nevis, kā ierasts, attālināti,» paskaidro Norvelis.

No miera stāvokļa šī automašīna var sasniegt 100 km/h 6,9 sekundēs. Salīdzinājumam - iepriekšējais modelis 100 km/h sasniedz 7,3 sekundēs. BMW i3s maksimālais ātrums ir 160 km/h un 100 kilometros tas patērē 14,3 kWh, vienā uzlādē ar to iespējams nobraukt līdz pat 280 km. BMW i3s nodrošina vēl sportiskāku «kluso» pārvietošanos ar 184 ZS jaudu. Tāpat vadītājs var izvēlēties «sporta» režīmu, kas nodrošina vēl precīzāku akseleratora un stūres sistēmas darbību, ļaujot izbaudīt īsta sacīkšu auto garu.

Jaunajā BMW i3s standarta aprīkojumā ir iekļauta sportiskāka balstiekārta ar 10 mm zemāku klīrensu, ja salīdzina ar iepriekšējo modeli. Tāpat jaunajam modelim ir par 40 mm platāka šķērsbāze, un pieejami ekskluzīvi 20 collu vieglmetāla diski ar 20 mm platākām riepām.

Papildu aprīkojumā iespējams iegādāties automašīnas novietošanas stāvvietā asistenta paketi, kurā iekļauta automašīnas novietošanas distances kontrole un aizmugurējā kamera. Piemēram, tiklīdz ir izvēlēta piemērota vieta automašīnas paralēlai novietošanai, palīgsistēma pārņem automašīnas vadību, t.sk. stūri, akseleratora un bremzes pedāļus un novieto automašīnu iecerētajā vietā. Savukārt vēl viena inovācija ir īpašā «BMW i Wallbox» uzlādes sistēma, ar kuru akumulatoru iespējams uzlādēt nepilnās trijās stundās, kas ir piecas reizes ātrāk nekā ar standarta uzlādes kabeli.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu