Par godu mīlestībai: TOP 6 vingrojumi pārim!

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Lieliska un veselīga ideja pāriem, ar ko nodarboties Valentīna dienā: vingrojiet kopā! Vingrojumus izpilda «Vingruma kluba» direktore Klinta Āze un sporta žurnālists, «Aurora Rīga» īpašnieks Edgars Barbaks. «Mēs mīlam kopīgi pavadīt laiku sportojot un mīlam arī pašu sportu. Vienmēr jūtam līdzi saviem iemīļotajiem sportistiem un nereti rīkojam arī mājas ballītes, kad, piemēram, gaidāma kāda svarīga Porziņģa spēle vai mūsu izlašu sportistu starti,» par abu attiecībām ar sporta pasauli stāsta Klinta un Edgars. «Mums patīk dažādi izaicinājumi. Esam diezgan azartisks pārītis, tāpēc labprāt kopā skrienam arī garākas distances vai piedalāmies, piemēram, Stipro skrējienā, esam izmēģinājuši arī paraglaidingu. Kopīgi, gan nesteidzoties un pa ceļam jokojoties, noskrējām arī Lisabonas pusmaratonu. Šis piedzīvojums mums ļoti iepatikās, pa ceļam apēsto saldo apelsīnu garšu atceramies vēl šodien, un jau tagad plānojam nākamo piedzīvojumu, kuru apvienot ar ceļojumu.»

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Atspiešanās ar plaukstu sasišanu

Klinta un Edgars abi jau no bērnības pieraduši aktīvi sportot un tagad cenšas treniņus plānot kopā. «Nereti esam viens otra treneri – vienu reizi viens izdomā treniņu programmu, otru reizi – otrs. Mēdzam atcerēties dažādus uzdevumus no sporta nometnēm, atspoles skrējienus, paātrinājumus, tas bieži piešķir jautrību treniņam, un tas ir tas pats foršākais, kas var būt. Jo treniņš, veikts ar prieku un smaidu sejā, nes daudz labākus un raitākus rezultātus, kā arī palīdz ievērot regularitāti,» par sportošanu kopā runā Klinta.

Nu ko, laiks Klintas un Edgara ieteiktajiem vingrojumiem!

Vīrietis ieņem vingrinājuma sākuma stāvokli. Kājas plecu platumā. Plaukstas zem pleciem. Sieviete pietur partneri virs potītēm ar savām plaukstām un savu svaru. Vīrietis veic vingrinājumu ar taisnu augumu, saliecot elkoņus, virzās tuvāk paklājiņam, tad iztaisno elkoņus un sasit plaukstas. Vingrinājumu atkārto 15 līdz 20 reizes trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Pietupiens pārī

Pāris nostājas ar mugurām viens pret otru. Lai ērtāk, var aizāķēt rokas viens aiz otra. Kājas atvirzītas abiem mazliet uz priekšu. Lēnām un saskaņoti pāris veic pietupienu un atgriežas sākuma stāvoklī. Vingrinājumu atkārto 20 reizes trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Presīte ar kājām gaisā

Sieviete apguļas uz muguras. Mugurkauls visā garumā piekļauts grīdai. Sieviete pieturas pie vīrieša potītēm un ceļ kājas uz augšu. Vīrietis kājas noķer un atgrūž, veidojot pretspēku. Vingrinājumu veic 20 līdz 25 reizes trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Presīte vienam pret otru

Pāris noguļas uz muguras ar kājām vienam pret otru un tās aizāķē viens otram aiz potītēm. Abi novieto rokas uz krūtīm un ceļ ķermeņa augšdaļu. Vingrinājumu atkārto 20 līdz 25 reizes trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

«Dod 5»

Vīrietis un sieviete veic atspiedienus no rokām ar seju viens pret otru. Ja vēlas, var balstīties uz rokām un ceļgaliem. Pāris sinhroni tuvina ķermeni paklājiņam, saliecot elkoņus, tad taisno elkoņus un atspiežas no paklājiņa, šajā brīdī sasitot pretējās plaukstas. Vingrinājumu veic 15 reizes trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

 

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Planks

Vīrietis notur taisnu savu ķermeni, balstoties uz rokām plecu platumā un pēdām plecu platumā. Sieviete ar savām plaukstām turas uz vīrieša potītēm un ar pēdām balstās uz vīrieša pleciem. Vingrinājumu notur 60 sekundes un atkārto trīs piegājienos.

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Lasītākais šobrīd

Uz augšu