Elektroniskās identificēšanās risinājums Smart-ID Latvijā sasniedzis 300 000 lietotāju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: play.google.com

SK ID Solutions elektroniskās identificēšanās risinājuma Smart-ID unikālo lietotāju skaits Latvijā ir sasniedzis 300 tūkstošus. Tas padara Smart-ID par straujāk augošo elektroniskās identificēšanās risinājumu reģionā. Kopumā Baltijas valstīs ir 650 tūkstoši Smart-ID lietotāju, kas mēnesī veic teju 10 miljonus transakciju.

Baltijas valstīs visstraujāk Smart-ID lietotāju skaits audzis tieši Latvijā, kur līdz šim nav bijis pieejams ērts un drošs mobilais autentifikācijas risinājums. Smart-ID, kas uzsāka savu darbību 2017. gada februārī, pirmā mēneša laikā guva 15 tūkstošu Latvijas iedzīvotāju uzticību, savukārt līdz 2017. gada jūnijam Latvijas iedzīvotāju skaits, kas lieto aplikāciju desmitkāršojās.

«Smart-ID ir straujāk augošais elektroniskās identifikācijas risinājums Baltijā un man ir patiess prieks redzēt, ka tas ir īpaši populārs Latvijā. No vairāk kā 650 tūkstošiem unikālo Smart-ID lietotāju Baltijas valstīs, Latvijā elektroniskās identifikācijas risinājumu izmanto vairāk kā 300 tūkstoši lietotāju, Lietuvā vairāk kā 200 tūkstoši, savukārt Igaunijā – vairāk kā 150 tūkstoši lietotāju. Tik strauja un noturīga izaugsme skaidri norāda, ka Latvijas iedzīvotājiem ir nepieciešams drošs mobilās autentifikācijas risinājums, kuru tie var izmantot, lai piekļūtu e-pakalpojumiem. Tas parāda arī to, ka cilvēki ir atvērti jauniem, ērtiem un uzticamiem risinājumiem. « saka Līsa Lukina (Liisa Lukin), SK ID Solutions Smart-ID Biznesa attīstības direktore.

Arnis Škapars, SEB Latvia valdes loceklis: «Mazāk kā deviņos mēnešos Smart-ID ir kļuvis par galveno autentifikācijas rīku mūsu klientiem, un šobrīd mums jau ir vairāk Smart-ID lietotāju nekā lietotāju, kas izmanto citu autentifikācijas risinājumu – kodu kartes vai kalkulatorus. Šis ir lielisks piemērs tam, cik ātri jaunās tehnoloģijas ienāk mūsu dzīvēs, un cik atvērti ir klienti jauniem risinājumiem, kas atvieglo viņu ikdienu.»

«Mobilās lietotnes kļūst par ikdienas bankas rīku - pagājušajā gadā ievērojami audzis Swedbank mobilās lietotnes klientu skaits Latvijā, sasniedzot gandrīz 300 tūkstošus. Liekas neticami, ka Smart-ID ienācis mūsu dzīvē tik nesen, ņemot vērā, cik ātri tas kļuvis par ikdienas līdzekli finanšu lietās. Jau 150 tūkstoši mūsu klientu iecienījuši Smart-ID priekšrocības, un šis pakalpojums ir kļuvis populārs plašai auditorijai. Piemēram, jaunākajam Smart-ID lietotājam ir 8 gadi, vecākajam - 98. Kopš Smart-ID darbības uzsākšanas pieslēgšanās mūsu mobilajai aplikācijai ir ievērojami pieaugusi. Protams, Smart-ID tiek aktīvi izmantota arī citām vajadzībām - pieslēdzoties internetbankai, veicot pirkumus internetā u.c.. Pats galvenais - Smart-ID lietotāji var izbaudīt visas modernās bankas priekšrocības savā kabatā jau šodien. Banka uz kuru nav jādodas, bet tā vienmēr ir ar tevi - mobilajā lietotnē,» komentē Vadims Frolovs, Swedbank valdes loceklis un Klientu servisa pārvaldes vadītājs.

Inovatīvā un ērtā Smart-ID darbība balstās vienkāršos principos – lietotājs lejupielādē Smart-ID lietotni no Google Play veikala vai App Store savā viedierīcē un veic elektronisko identifikāciju, izmantojot ID karti vai interneta banku, vai apmeklējot tuvāko SEB Bankas vai Swedbank filiāli. Tāpat kā izmantojot ID karti, arī Smart-ID lūdz ievadīt un izmantot PIN1 un PIN2 kodus, ko lietotājs pats izveido.

Smart-ID ir bezmaksas aplikācija. Plašāka informācija: smart-id.com.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu