Šogad par 80% pieaudzis zvanu skaits uz VID informatīvo tālruni

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Shutterstock

Pēc tam, kad gada sākumā spēkā stājās virkne izmaiņu nodokļu regulējumā, šogad par 80% pieaudzis zvanu skaits uz Valsts ieņēmumu dienesta (VID) informatīvo tālruni, šodien Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijā sacīja VID ģenerāldirektora vietniece nodokļu jomā Dace Pelēkā.

Viņa sacīja, ka bez privātpersonu intereses par dažādiem jautājumiem, daudz zvana arī grāmatveži, kas vēlas pārliecināties, vai pareizi sapratuši jaunās nodokļu normas.

Runājot par jautājumiem, kādus telefoniski vai elektroniski visvairāk uzdod interesenti, Pelēkā sacīja, ka pievienotās vērtības nodokļa (PVN) jomā cilvēkus visvairāk interesē īpaša režīma PVN piemērošana būvizstrādājumu, metālizstrādājumu, sadzīves elektronisko iekārtu un sadzīves elektrisko iekārtu tirdzniecībai, bet attiecībā uz iedzīvotāju ienākuma nodokli (IIN) cilvēki visbiežāk jautā par jaunajām IIN likmēm, kā arī prognozēto neapliekamo minimumu.

Attiecībā uz citām izmaiņām, cilvēki jautā informāciju par aizliegumu mikrouzņēmumā pieņemt darbā darbinieku, ja tas jau strādā citā mikrouzņēmumā. Tāpat bieži tiek jautāts par jaunajiem 5% maksājumiem pensiju apdrošināšanā, kā arī par kases aparātu nomaiņu, atklāja Pelēkā.

Kā ziņots, 1.janvārī stājās spēkā virkne izmaiņu nodokļu regulējumā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu