«Hesburger» pārdošanas apmēri Latvijā pērn pieauguši par 13,3%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes «Hesburger» pārdošanas apmērs Latvijā 2017.gadā ir sasniedzis 22,47 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 13,3% salīdzinājumā ar 2016.gadu, pavēstīja kompānijā.

Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais «Hesburger» pārdošanas apmērs pagājušajā gadā Baltijā kopumā bija 67,8 miljoni eiro. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 30,1%, sasniedzot 23,43 miljonus eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apmērs pērn audzis par 8,3% un sasniedza 21,98 miljonus eiro.

«Pārdošanas apmēra kāpinājumu Baltijas valstīs veicinājušas vairākas īstenotās aktivitātes - saistošas akcijas, mobilās aplikācijas izveide Latvijas un Igaunijas tirgū, kas atvieglo produktu pasūtīšanu, kā arī restorānu tīkla attīstība - esošo restorānu pilnveidošana un jaunu attīstīšana,» pastāstīja «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

Jau vēstīts, ka 2016.gadā «Hesburger» apgrozījums Latvijā sasniedza 19,8 miljonus eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā 2015.gadā, Lietuvā apgrozījums pieauga par nepilnu ceturto daļu - līdz 17,9 miljoniem eiro, savukārt Igaunijā apgrozījums 2016.gadā bija 20,3 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Ar zīmolu «Hesburger» darbojas 457 struktūrvienību deviņās valstīs, un uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700. Baltijas valstīs ir 138 «Hesburger» restorāni un tiek nodarbināti vairāk nekā 1700 darbinieku.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu