Karlo Motors pārmaiņas un jaunais Citroën C3 Aircross

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pēc 22 veiksmīgiem darba gadiem «Karlo Motors» ir veicis nozīmīgas pārmaiņas un savā salonā Biķernieku ielā sācis Citroën automašīnu tirdzniecību un servisa apkalpošanu. Jaunais parketa džips staro ar inovatīvām tehnoloģijām un gadžetiem, Citroën C3 Aircross jau ir Latvijā un pieejams testa braucieniem «Karlo Motors».

Tāpat kā «Karlo Motors», arī Citroën ir notikušas lielas pārmaiņas, un zīmols sev par mērķi noteicis pilnīgu Citroën slavas atjaunošanu, ienesot svaigas vēsmas autobūves nozarē ar modeļiem, kas ir unikāli savā dizainā, komfortā un tehnoloģijās. Atjaunojot zīmola solījumu – «Esi atšķirīgs, jūties labi!», Citroën mērķis ir palielināt pārdošanas apjomu no 1,2 miljoniem līdz 1,6 miljoniem visā pasaulē līdz 2020. gadam.

«Esam priecīgi sākt sadarbību tieši ar Citroën auto marku, jo redzam tajā lielu potenciālu ne tikai komerctransporta segmentā,» par jauno sadarbību teic Kārlis Bole, viens no «Karlo Motors» dibinātājiem un valdes locekļiem.

Foto: Publicitātes foto

Savukārt «Karlo Motors» valdes locekle Solvita Koemeca uzsver zīmola Citroën fundamentālās pārmaiņas pēdējo gadu laikā: «Citroën pēdējo piecu gadu laikā ir veicis būtiskas zīmola pārmaiņas, iedvesmojoties no mums - auto lietotājiem, un jau šodien Citroën ir pavisam cits Citroën nekā pirms pieciem, desmit gadiem.

Zīmols ir fundamentāli mainījies: jauns auto piedāvājums, kas ar spēcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām satricinājis Eiropas auto tirgu, un pakalpojumu daudzveidība, piemēram, mobilā aplikācija «Mans Citroën», kas jau drīzumā Latvijas Citroën klientiem nodrošinās pilnu informāciju par viņu auto no iegādes brīža līdz ikdienas lietošanai: cik kilometri nobraukti, kur auto novietots, kad jāveic apkopes, kādas apkopes veiktas un tamlīdzīgi. Ne velti 2016. gadā Francijas pilsoņi ir nodēvējuši Citroën par vismīlētāko auto zīmolu Francijā.»

Foto: Publicitātes foto

Tevis iedvesmots

Tieši ar šādu vīziju Frankfurtē Citroën prezentēja savus jaunos modeļus: Jumpy, elektromobili E-Mehari, C3 un C3 Aircross. Citroën šobrīd ir pionieris daudziem jauniem risinājumiem, kā PureTech benzīna dzinējs, kas jau trešo gadu pēc kārtas ir atzīts par gada dzinēju, Airbump, kas pasargā Citroën auto no kaitinošajiem skrāpējumiem, ConectedCam, kas uzlabo drošību uz ceļa, jo visu to, ko braucot vēlēsieties iemūžināt bildēs, varēsiet izdarīt ar Citroën auto kameras, nevis telefona palīdzību. Tāpat tuvākajos mēnešos klajā nāks Citroën modeļi, kas dēvēti par «lidojošo tepiķi», šo efektu panākot ar inovatīvajiem hidrauliskajiem spilveniem.

Foto: Publicitātes foto

Lai katrs brauciens nes patiesu prieku

Ar C3 Aircross Citroën turpina krosoveru tirgus segmenta iekarošanu. Unikālais dizains, kas apvieno oriģinalitāti, stabilitāti un izturību, atspoguļo Citroën zīmola gēnus. C3 Aircross ir segmenta līderis ar ietilpīgāko salonu un lielāko bagāžas nodalījumu savā klasē – 520 l. Tā pieci braukšanas režīmi, saķeres kontrole un kalna nobraukšanas asistents nodrošina braukšanas komfortu uz jebkura ceļa seguma. C3 Aircross aprīkots ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām, ieskaitot 12 vadītāja palīgsistēmas, kā, piemēram, ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, automātiska tālo gaismu funkcija, ārkārtas bremzēšanas palīgsistēma, krāsains priekšējā stikla displejs acu augstumā, viedtālruņa bezvadu lādētājs, auto novietošanas palīgsistēma un citas.

Foto: Publicitātes foto

Savukārt Citroën C3 var lepoties ar pārdotākā jaunā modeļa titulu. Tas pilnībā ir sava laika bērns: moderns, ar optimistisku dizainu, krāsu akcentiem un grafiskiem elementiem. Izteiksmīgā un unikālā forma padara to uzreiz atpazīstamu savā segmentā. C3 aprīkots ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām, kā, piemēram, iebūvētā kamera, ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, joslu pamešanas brīdinājuma sistēma, auto novietošanas palīgsistēma un citas.

Citroën SpaceTourer piemīt zemākais degvielas patēriņš savā segmentā, to var izvēlēties ar 8 vai 9 vietām, kā arī ar trīs garumiem. Arī SpaceTourer aprīkots ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām: brīvroku režīmā vadāmas sānu slīddurvis, ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, automātiska tālo gaismu funkcija, krāsains priekšējā stikla displejs acu augstumā, auto novietošanas palīgsistēma un citas.

Foto: Publicitātes foto

Citroën C4 Picasso un Grand Picasso ir ietilpīgi un komfortabli ģimenes auto modeļi ar līdz septiņām sēdvietām, diviem garumiem un panorāmas stiklu. C4 Picasso un Grand Picasso aprīkoti ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām: ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, ārkārtas bremzēšanas palīgsistēma, bezroku režīmā atverams bagāžas nodalījums, krēsli ar masāžas funkciju, auto novietošanas palīgsistēma un citas.

Citroën vēlas vairot savu popularitāti un tikt asociēts ar neparastām, pat ekscentriskām automašīnām. Tieši tāpēc jau šobrīd tiek pieteikti izaicinošie atjauninājumi 2018. gadam: martā iznāks C4 Cactus, jūnijā - Berlingo un oktobrī - C5 Aircross.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu